با برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت انجمن‌های ورزشی استان اردبیل و با اخذ آرا اعضا مجمع، مجتبی حقی مقدم به عنوان رئیس جدید این هیئت انتخاب شد.
کد خبر: ۱۸۶۶۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۳ 23 February 2016

به گزارشخبرنگار مهر،دبیر فدراسیون انجمن‌های ورزشی پیش از ظهر سه‌شنبه در این مراسم با بیان اینکه این فدراسیون به‌نوعی فعالیت ۱۵ فدراسیون را انجام می‌دهد، گفت: توانمندی و پتانسیل استان اردبیل در رشته‌های مختلف بالا است.

عبدالحسین دلداده مهربان با بیان اینکه با مدیریت بهینه می‌توان زمینه شکوفایی این رشته‌های ورزشی را فراهم کرد، افزود: ازجمله فعال‌سازی ورزش‌های هوایی در استان اردبیل می‌تواند زمینه‌ساز شادی و نشاط در بین جوانان باشد.

وی خواستار انعقاد تفاهم‌نامه با نهادهای مختلف ازجمله آموزش‌وپرورش، بسیج و دانشگاه در استان شد و تأکید کرد: به‌عنوان‌مثال با آموزش‌وپرورش فدراسیون تفاهم‌نامه‌ای مبنی بر برگزاری کلاس‌های آموزشی برای رشته‌های مختلف منعقد کرده است.

دبیر فدراسیون انجمن‌های ورزشی با تأکید به مشکلات مالی فدراسیون و ادارات کل استان‌ها، زمینه‌سازی برای جذب اسپانسر را در رشته‌های ورزشی مختلف ضروری عنوان کرد.

دلداده مهربان در خصوص فعال‌سازی رشته‌های ورزشی هوایی به حمایت این فدراسیون اشاره کرد و افزود: درعین‌حال برگزاری دوره‌های آموزشی مربی‌گری و داوری در شهرستان‌ها موردحمایت است.

در این مراسم رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان اردبیل نیز با اشاره به عملکرد این هیئت در دو سال گذشته تصریح کرد: ما آمار ورزشکاران بیمه شده را از ۱۳ نفر به ۶۱۶ نفر افزایش دادیم.

مجتبی حقی مقدم با اشاره به کسب چهار مدال طلا، پنج نقره و ۱۱ برنز در سال گذشته و شش طلا، هفت نقره و ۱۷ برنز موفقیت‌های ورزشی قهرمانان در این هیئت را نیازمند حمایت هر چه بیشتر دانست.

وی افزود: از ۱۵ انجمن ورزشی در این هیئت ۹ مورد فعال است که در نظر داریم در سال آینده زمینه فعال‌سازی انجمن‌ها به‌ویژه در شهرستان‌ها را متناسب با نیاز اقلیمی اجرا کنیم.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان به‌ضرورت همکاری اسپانسرها جهت اعزام قهرمانان به مسابقات تأکید کرد و افزود: درعین‌حال فعال کردن انجمن‌های بانوان، برگزاری کلاس‌های مربی‌گری، برگزاری مسابقات استانی و تعامل با ادارات برای جذب اسپانسر به جد دنبال می‌شود.

گفتنی است در این انتخابات دو نفر شامل آقایان زعفر احد زاده و مجتبی حقی مقدم نامزد ریاست هیئت انجمن‌های ورزشی استان اردبیل بودن که با غیبت زعفر احد زاده مجتبی حقی مقدم از ۱۵ رأی مأخوذه، ۱۵ رأی را کسب و در سمت خود ابقا شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار