کاندیدای انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان زنجان بابیان اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات مصداق یاری‌ نظام جمهوری اسلامی و دین است، گفت: حضور پرشور مردم یاری‌کردن انقلاب است.
کد خبر: ۱۸۶۳۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹ 23 February 2016
آیت الله ابولقاسم دولابی در گفتگو با مهر، مردم زنجان را مردمی ولایی عنوان کرد و افزود: جلوه مهربانی مردم زنجان در دفاع مقدس بسیار مشهود است.

وی اظهار کرد: هزاران شهید از استان زنجان در دفاع مقدس و در دفاع از قرآن جان خود را فدا کردند.

کاندیدای موردحمایت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در استان زنجان گفت: مردم زنجان در دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران از هیچ تلاشی فروگذار نکرده‌اند و در مسیر دفاع از ستون انقلاب که ولایت‌فقیه است حرکت می‌کنند.

آیت‌الله دولابی به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: اهمیت این دو انتخابات برای کسی پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم  در انتخابات مجلس خبرگان رهبری حرکت در مسیر حمایت و نظارت و انتخاب رهبر است، گفت: این رأی مردم است که نماینده مجلس خبرگان رهبری را تعیین می‌کند.

کاندیدای موردحمایت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در استان زنجان با اشاره به اینکه انتخابات مجلس خبرگان رهبری با دیگر انتخابات تفاوت دارد، تأکید کرد: در سایر انتخابات شرکت‌کنندگان قبل و بعد انتخابات رفاقت به معنای واقعی برقرار است و همه بر حرکت در مسیر ولایت تلاش می‌کنند.

آیت‌الله دولابی بابیان اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات مصادق یاری‌کردن نظام جمهوری اسلامی و  دین است، گفت: حضور پرشور مردم  در پای صندوق‌های رأی یاری‌کردن انقلاب است.

وی افزود: دشمنان منتظر این هستند که ببینند مردم چگونه در صحنه سیاسی حاضر می‌شوند.

کاندیدای انتخابات مجلس خبرگان رهبری اصل حضور در انتخابات را یک عبادت اعلام کرد و گفت: این انتخابات با حضور گسترده مردم برنامه‌ها و ترفندهای دشمن را نابود می‌کند.

آیت‌الله دولابی از مردم خواست نامزد شایسته را انتخاب کنند و سوابق کاری و خانوادگی افراد را مدنظر داشته باشند.

وی یادآور شد: ولایت‌فقیه به‌عنوان یادگار امام راحل و اصول برگرفته از قرآن و سنت باید مورد توجه مؤمنان باشد و مردم باید به‌حکم فقیه رأی بدهند.

آیت‌الله دولابی افزود: کشور در دریایی از ترفندها و  حیله‌های دشمن مواجه بوده و هست ولی این ترفندها با هدایت‌های مقام معظم رهبری همیشه خنثی شده و در این میان  ولایت عامل یاس دشمنان است و با حضور پرشور مردم درصحنه سیاسی کفار مأیوس می‌شوند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار