«آیت‌الله معلمی» در جمع مردم بابلسر
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: تمرکز کنونی دشمن بر روی مجلس خبرگان رهبری است و دشمن می‌خواهد برای مردم تصمیم‌سازی کند.
کد خبر: ۱۸۵۹۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۱ 22 February 2016
به گزارش تابناک مازندران، آیت‌الله علی معلمی در جمع مردم بابلسر با بیان اینکه دشمنی استکبار با نظام و انقلاب اسلامی ایران به پایان نرسیده و جنگ حق علیه باطل همچنان ادامه دارد، اظهار کرد: این جنگ و دشمنی‌ها گاهی به‌صورت نظامی و گاهی به‌صورت سیاسی، فرهنگی و اقتصادی است.

وی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در جمع مردم آذربایجان، افزود: تمرکز کنونی دشمن بر روی مجلس خبرگان رهبری است و دشمن می‌خواهد برای مردم تصمیم‌سازی کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: اینکه رادیو بی‌بی‌سی به مردم می‌گوید رأی بدهند یا ندهند و اصلاً به چه کسی رأی بدهند معنادار بوده و معنای آن، عدم سازگاری آنها با انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران است.

معلمی با بیان اینکه پشتوانه اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بصیرت، آگاهی، شناخت و گزینش مردم در مسائل مختلف به‌ویژه در انتخاب نامزد اصلح است، خاطرنشان کرد: شخص یا اشخاصی که اهل مقابله و استقامت‌اند و در مقابل توطئه‌های دشمنان کوتاه نمی‌آیند، به‌سادگی برای مردم قابل شناسایی هستند.

وی اضافه کرد: اگر نمایندگان مجلس خبرگان رهبری دلبسته به انقلاب و دلباخته به ملت باشند، خودشان را از مردم بالاتر ندانند و در مقابله با دشمنان اسلام، انقلاب و نظام مقدس ثابت قدم باشند، بی‌تردید تصمیم‌گیری و انتخاب برای مردم نیز آسان‌تر خواهد بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به توطئه‌های دشمنان در تدارک و راه‌اندازی فتنه سال 88، گفت: بعضی‌ها در برابر فتنه 88 سکوت کردند و بعضی‌های دیگر نیز فتنه و فتنه‌گران را مورد حمایت قرار دادند که اغلب آنان دارای مناصب و مسئولیت‌های دولتی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودند.

معلمی در پایان با بیان اینکه نمایندگان مردم در مجلس خبرگان رهبری باید در مواقع حساس، ضروری و مورد نیاز به کمک رهبری بشتابند، تأکید کرد: عضو مجلس خبرگان رهبری باید از شهامت و آگاهی بالا برای تذکر دادن به سهل‌انگاری‌ها و اشتباهات مدیران و مسئولان برخوردار باشند.
بلاغ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار