عضو جبهه اصلاحات غرب مازندران
با تکیه و قبول فرضیه فساد اقتصادی شخصی چون غلامحسین کرباسچی، نمی‌توان از حجم بی‌شمار تخلفات اقتصادی صورت گرفته در دهه اخیر چشم‌پوشی کرد.
کد خبر: ۱۸۵۶۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵ 22 February 2016
به گزارش تابناک مازندران، یکی از شعارهای اصلی اصلاح‌طلبان برای تصاحب مراکز تصمیم گیر و تصمیم‌ساز نظام همواره مبارزه با فساد اقتصادی بوده است و این شعار برای تصاحب کرسی‌های مجلس در انتخابات مجلس دهم نیز با شور خاصی بر زبان اصلاح‌طلبان به زیبایی می‌چرخد.

این گروه از شخصیت‌های سیاسی که دم از فسادهای بی‌سابقه در دوره‌های پیش می‌زنند معتقدند که عرصه برای مبارزه با فساد باید در دوره کنونی برای آن‌ها میسر شود و برای همین تمام تلاش خود را برای جلب آراء مردمی که همواره از فساد ضربه دیده‌اند را به کار گرفته‌اند، حال بگذریم که بسیاری از عوامل این فسادها و آدم‌هایش خود وابسته به همین اصلاحات بوده‌اند.

اصلاح‌طلبان برنامه‌های مختلفی را برای فتح مجلس دهم چیده‌اند تا جایی که از فرط اضطرار، به دست فردی چنگ زده‌اند که خود مبدع رسوخ فساد سازمان‌یافته به بدنه سیاسی کشور است و امروزه اصلاح‌طلبان برای فتح مجلس دهم کاروانی از شعارهای مردم‌فریب راه انداخته‌اند که پرچم‌دارش همین غلامحسین کرباسچی است.

سیدکریم بنی‌هاشمیان از اعضای جبهه اصلاحات غرب مازندران در گفت‌وگوی با تنکابن 24، اظهار کرد: ادعای حضور برخی افراد با سوابق فساد اقتصادی در میان اصلاح‌طلبان، دال بر مخدوش بودن ایدئولوژی اصلاحات نبوده و اثبات و یا رد این مهم نیازمند ارائه ادله معتبر و تحقیق و بررسی کارشناسان است.

بنی‌هاشمیان با بیان این‌که به‌استثناء پیامبران الهی و ائمه معصومین (ع)، هیچ فردی در هر مقام و منصبی از شر وسوسه‌های شیطانی و درنتیجه گناه و خطا مصون نیست، ادامه داد: با تکیه و قبول فرضیه فساد اقتصادی شخصی چون غلامحسین کرباسچی، نمی‌توان از حجم بی‌شمار تخلفات اقتصادی صورت گرفته در دهه اخیر چشم‌پوشی کرد.

وی با اشاره به نظر کارشناسان و تحلیلگران مدیریت شهری، حضور غلامحسین کرباسچی در شهرداری تهران را مبدأ تحولات ساختاری و مؤسس زیربنای تهران بزرگ معرفی کرد و گفت: هیچ‌گاه نمی‌توان با چنین ادعاهایی، تلاش‌های صورت گرفته توسط ایشان را نادیده گرفت.

دبیر ستاد اجرایی پیگیری ایجاد استان مستقل در غرب مازندران تئوری مخدوش بودن ایدئولوژی اصلاحات به‌زعم وجود عده‌ای معدود از مجرمان اقتصادی را مردود دانست و تصریح کرد: اصلاحات منصوب به یک فرد یا یک گروه و جناح نیست بلکه اصلاح‌طلبی به‌عنوان ایدئولوژی و یک باور سازنده در جهت اصلاح معایب سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و به‌سان یک سند راهبردی در مسیر رشد و تکامل نظام و کشور است و می‌تواند مختص تمام اقشار و افراد جامعه باشد.

این مسئول با تأکید بر پاک دستی و سلامت اخلاقی به‌عنوان معیار سنجش و انتخاب مدیران خاطرنشان کرد: در طول خدمتم به‌عنوان رئیس آموزش‌وپرورش شهرستان تنکابن همیشه بر این باور بودم که چنانچه یک درصد اشتباه از من به‌عنوان رأس این مجموعه صورت بگیرد بی‌شک میزان اشتباهات در رده‌های پائینی این مجموعه از ده درصد تا صد درصد افزایش خواهد یافت.
بلاغ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار