شور و نشاط دانشجویان در انتخابات ، غم و غصه و فشارهای ناشی از مشکلات را رفع می کند.
کد خبر: ۱۸۵۱۵۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۷ 21 February 2016
 رئیس ستاد انتخاباتی اصلاح طلبان در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو گفت: تحریم انتخابات در قاموس اصلاح طلبی نمی گنجد.

ببهرام سرمست زوز یکشنبه در نخستین همایش درون ستادی ستاد جوانان و دانشجویان ائتلاف اصلاح طلبان آذربایجان شرقی افزود: ما با تمام توان در انتخابات شرکت می کنیم و انتظار داریم مردم نیز بار دیگر به جریان اصلاح طلبی اعتماد کرده و حماسه سیاسی دیگری در امتداد حماسه سیاسی 92 خلق کنند.

وی گفت: شور و نشاط دانشجویان در انتخابات ، غم و غصه و فشارهای ناشی از مشکلات را رفع می کند.

با بیان اینکه جنبش دانشجویی، موتور محرکه جریان اصلاحات است ، افزود: جریان اصلاحات نیز به پشتوانه همین سرمایه های خود اهداف مدنظر خود را یکی پس از دیگری محقق خواهد کرد.

سرمست ناامیدی را بدترین دشمن جریان اصلاحات دانست و افزود: جریان اصلاحات ریشه در تاریخ مبارزات ملت ایران دارد و همواره برای اعتلای کشورمان تلاش کرده است.

وی با انتقاد از نبود فعالیت پررنگ احزاب و تشکل های سیاسی در کشور ادامه داد: اصلاح طلبان در سال 92 در سایه تدبیر و عقلانیت و افزایش بلوغ سیاسی مردم و به خصوص نخبگان، توانستند حماسه سیاسی رقم زده و خواسته خود را از طریق صندوق های رای در معرض نمایش همگان قرار دهند.

سرمست با اشاره به مذاکرات اخیر جمهوری اسلامی ایران و کشورهای عضو گروه 5+1 تصریح کرد: خوشبختانه بعد از روی کارآمدن دولت تدبیر و امید و استقرار تدبیر و عقلانیت در کشور توانستیم برجام را به فرجام برسانیم.

وی با بیان اینکه متاسفانه برخی در تلاش هستند که فعالیت های دولت در عرصه دیپلماسی را ناچیز جلوه دهند، ادامه داد: در سایه به فرجام رسیدن برجام، یک سایه بحران و جنگ و ناامنی از سر ایران اسلامی برداشته شد.

وی توانمندی و داشتن بینش سیاسی قوی را یکی از مهم ترین ویژگی های نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی دانست و افزود: ما نمی گوییم که قوه مقننه نباید به عملکرد دولت نظارت داشته باشد بلکه می گوییم مجلس نباید چوب لای چرخ دولت بگذارد.

وی با اشاره به رد صلاحیت گسترده نامزدهای اصلاح طلب شاخص از عملکرد نامزدهای تایید صلاحیت شده اصلاح طلب که یکی پس از دیگری به نفع ائتلاف اصلاح طلبان کنار می کشند، تشکر کرد.

از مجموع 283 نفر نامزد ثبت نامی حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر 159 نفر تأیید صلاحیت شده در صحنه رقابت برای نشستن بر شش کرسی مجلس شورای اسلامی باقی مانده اند.

دور دهم انتخابات مجلس شورای اسلامی و دور پنجم انتخابات مجلس خبرگان به صورت همزمان در هفتم اسفند برگزار می شود.
برچسب ها: تحریم ، انتخابات ، قاموس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار