رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به اینکه در مجلس آینده باید شاهد به بار نشستن ثمره خون شهدا باشیم، گفت: مجلس دهم شورای اسلامی باید بر مدار تفکر ایثار و شهادت شهدا و بسیج شکل بگیرد.
کد خبر: ۱۸۴۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸ 21 February 2016

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به اینکه در مجلس آینده باید شاهد به بار نشستن ثمره خون شهدا باشیم، گفت: مجلس دهم شورای اسلامی باید بر مدار تفکر ایثار و شهادت شهدا و بسیج شکل بگیرد.

به گزارش تابناک ایلام؛سردار نعمان غلامی شامگاه شنبه در آیین یادواره 22 شهید آموزش سپاه استان ایلام اظهار کرد: همه ما برای مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی باید هوشیارنه تصمیم بگیریم و آگاه باشیم که به چه کسانی برای راهیابی به این دو مجلس رای می دهیم.
وی با دعوت عموم مردم به شرکت در انتخابات سرنوشت ساز هفتم اسفند افزود: حضور گسترده در این انتخابات در واقع ادامه دهنده راه شهدا و پاسداری از مظلومیت آنها و صیانت از دستاوردهای نظام اسلامی است.
سردار غلامی ابراز امیدواری کرد، مجلس دهم، مجلسی انقلابی، خدا ترس و الهی، مردمی و از جنس مستضعفان، پابرهنگان و درد کشیدگان جامعه باشد چرا که آنچه ما داریم مدیون صبر و طاقت این قشر صبور جامعه است.
وی تاکید کرد: در روز جمعه هفتم اسفند باید شاهد خلق حماسه ای با شکوه همچون راهپیمایی 22 بهمن امسال در کشور باشیم و در این روز به کسانی رای دهیم که در مقاطع سخت انقلاب حضوری موثر داشته اند.
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور یادآور شد: مردم باید کسانی که درد کشیده، از قشر مستضعف، دارای تفکر و روحیه انقلابی و بسیجی هستند را انتخاب کنند نه کسانی که با زندگی اشرافی و تجملی با فقر و تنگدستی بیگانه اند و هیچ شناختی از طبقه ضعیف و مستضعف ندارند.
سردار غلامی گفت: مجلس آینده باید مجلس فقرا و اشاعه دهنده تفکر و اندیشه های والای شهدا و پیرو و حامی ولایت فقیه باشد و ضمن تلاش برای حفظ عزت، سربلندی، امنیت و اقتدار ایران اسلامی در صدد افزایش توانمندی ایران در منطقه و سطح بین المللی باشد.
وی خاطر نشان کرد: دشمن در طول پیروزی انقلاب اسلامی همواره سعی داشته با تمسک به شیوه های مختلف چون جنگ، تحریم و تهاجم فرهنگی با این انقلاب مبارزه کند ولی تاکنون به همت حمایت مردم و حضور مقتدرانه شان در عرصه های دفاع از نظام، نتوانسته موفقیت و پیروزی بدست آورد تا اینک از در دوستی و نفوذ وارد شود.
وی افزود: همان کشورهایی که در زمان جنگ حامی و پشتیبان صدام بودند و سلاح های پیشرفته در اختیارش می گذاشتند و ایران را تحریم کردند بعد از شکست در برابر صبر و ایستادگی ملت، اکنون از در دوستی وارد شده و قصد نفوذ به کشورمان را دارند که باید در این عرصه نیز هوشیار باشیم.
سردار غلامی با بیان اینکه این ارتباط ها و دوستی ها با هدف کمرنگ کردن روحیه و نگاه های انقلابی مردم و مسئولان ایران است، اضافه کرد: ما باید در این مقطع حساس از راه و منش شهدا و تفکر بسیجی تاسی بگیریم و سطح هوشیاری و آگاهی خود را افزایش دهیم.
غلامی با اعلام اینکه دشمن و در راس آن رژیم صهیونیستی در صدد تضعیف روحیه انقلابی مردم و مسئولان هستند، ادامه داد: در این مقطع حساس و سرنوشت ساز پاسداری از ارزش های دینی و اسلامی و حفظ دستاوردهای انقلاب سخت تر از جنگ رودرو با دشمن است.
وی به حضور رزمندگان ایرانی در سوریه اشاره کرد و گفت: پیروزی های مداوم مدافعان حرم در سوریه موجب ترویج روز افزون تفکر بسیجی و ارزش های والای انقلاب اسلامی در این سرزمین شده است.
وی سپس با اشاره به جایگاه رفیع شهدا در نظام اسلامی تاکید کرد: شهدای ایرانی تجلی کننده شهدای عاشورا و مردم صبور ایران به ویژه غیور مردان استان ایلام تداعی گر صحنه های کربلا هستند و اکنون همین مردم با شناخت یزیدیان زمان باید با بصیرت و بینش در مقابل آنها ایستادگی کنند.
وی افزود: برگزاری یادواره ها حوادث و رویدادهای زمان جنگ، مقاومت، شهامت، جسارت و بی باکی مردم و رزمندگان را به ویژه برای نسل های بعد از جنگ زنده و مردم را برای مقابله با نفوذ و توطئه های دشمنان آماده تر می کند.
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور یادآور شد: این یادواره ها تجدید میثاق با شهدا و امام شهداست و اینکه در قالب این برنامه ها گذشته و حال را ببینیم و برای آینده بهترین و مناسب ترین تصمیم را برای ادامه راه شهدا و امام شهدا اتخاذ کنیم.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار