رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تأکید کرد
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج گفت: به منظور ایجاد زمینه مناسب جهت نمایان نمودن مهارت‌های زنان سرپرست خانوار و کسب درآمد، ایجاد بازارچه جهت عرضه محصولات ضروری است.
کد خبر: ۱۸۴۹۱۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳ 21 February 2016
فاطمه اسکندری اظهار داشت: توانمندسازی بانوان سرپرست موجب ساماندهی مشاغل بانوان سرپرست خانوار بوده و برپایی چنین بازارچه‌ای موجب اشتغالزایی بیشتر و فروش بیشتر محصولات آنان خواهد بود.

وی تصریح کرد: بانوان سرپرست خانوار در این بازارچه‌ها می‌توانند محصولات و کالای تولیدی خود را به فروش برسانند و از این طریق برای تامین معیشت خانواده خود درآمدزایی کنند.

اسکندری حمایت از بانوان سرپرست خانوار را توسط مسئولین شهری تاکید داشت و افزود: با توجه به مشکلات موجود در جامعه و وضعیت نامطلوب اشتغال در کشور به منظور حمایت از بانوان آسیب پذیر ایجاد این غرفه‌ها می‌تواند امنیت شغلی این افراد را افزایش دهد.

به گفته وی اگر بازارچه‌ها مختص بانوان باشد می‌توانند بدون محدودیت به عرضه کالاهای مصرفی بانوان همچون خوراک، پوشاک، زیورآلات و لوازم منزل و غیره بپردازند و شهروندان نیز امکان دسترسی آسان به موارد مصرفی را داشته باشند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر معتقد است در برپایی بازارچه خوداشتغالی برای بانوان سرپرست خانوار می‌توان استعداد و خلاقیت‌های بانوان را نیز در نظر گرفت و از ایده‌ها و محصولات نوآور بهره‌برداری مطلوب کرد.

اسکندری تکریم بانوان و مشارکت این افراد در فعالیت‌های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی را ضروری دانست.

عضو شورای اسلامی شهر کرج کارآفرینی و فروش محصولات تولیدی می‌تواند بسیاری از مشکلات زنان سرپرست خانوار را مرتفع نماید و با ایجاد خودباوری در این افراد زمینه اشتغال با شرایط بهتر مهیا خواهد شد.

وی تاکید داشت: با توجه به روزهای پایانی سال و لزوم ایجاد درآمد توسط سرپرستان خانوار برپایی بازارچه خوداشتغالی جهت فروش محصولات دست ساز بانوان سرپرست خانوار توسط مسئولان شهری برپا شود تا زمینه اشتغال و درآمدزایی برای این افراد ایجاد شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار