امیرآبادی مطرح کرد:
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت در مجلس آینده به دنبال قطع یارانه مردم است گفت: برخی از خانواده های مستضعف با پول یارانه زنده هستند.
کد خبر: ۱۸۴۰۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۷ 20 February 2016
به گزارش تابناک قم، احمد امیر آبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در جمع نمازگزاران مسجد المهدی قم در ابتدای سخنان خود با اشاره به جایگاه والای شهدای مدافع حرم اظهار داشت: اگر این جوانان در سوریه جانفشانی نمی کردند امنیت کشور ما با خطر روبرو می شد به همین دلیل این شهدا از جایگاه بسیار بالایی برخوردار هستنند.

وی همچنین در ادامه سخنان خود دو انتخابات مهم پیش رو را مورد توجه قرار دادو گفت: در مرحله اول هدف ما از انتخابات شرکت حداکثری مردم است و این موضوع بسیار مهم است که مردم در این انتخابات حضور حداکثری داشته باشند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امیدواریم دشمنان اسلام این وحدت و همدلی بین مردم را ببینند و این مسیر نیز باعث خنثی شدن نقشه های آنان شود.

وی با بیان اینکه وقتی دشمنان حضور حداکثری مردم را ببیند حتما مایوس می شوند به سخنان رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و عنوان کرد: رهبری نیز بارها بر حضور گسترده مردم تاکید دارند دشمنان در منطقه نفود کرده اند و در منطقه نا امنی به وجود امده و این کشور ایران است که از امنیت کافی برخوردار است.

امیر آبادی بیان داشت: رای ما ارزش دارد زیرا برای تک تک این رای ها خون شهید داده ایم و ۲۰۰ هزار شهید جان خود را داده اند تا اینک کشور ما در آزادی کامل به سر ببرد.

وی با بیان اینکه مردم باید انتخاب درستی در انتخابات داشته باشند اظهار داشت: مردم باید برای انتخاب خود معیارهای مهمی را در نظر بگیرند زیرا اگر نماینده مجلس سالم نباشد با توجه به اختیاراتی که دارد هر کاری را می تواند انجام دهد.

نماینده مردم قم در مجلس تصریح کرد: سلامت نماینده بسیار مهم است برخی در مجلس نهم کارهای خلاف قانون بسیاری انجام دادند و سعی داشتند با پول بیت المال به ترکیه بروند اما با تلاش هایی که انجام دادیم در مقابل این موضوع ایستادیم.

وی با بیان اینکه جایی که دولت می خواهد کار کند باید حمایت شود و جایی که کار خلاف قانون انجام می شود باید مقابل ان ایستاد افزود: نباید اجازه دهیم یارانه مردم قطع شود زیرا عده ای از خانواده ها فقط با پول همین یارانه زنده هستند از این رو باید به فکر کم کردن هزینه های دیگر باشیم دولت به دنبال این است که در مجلس آینده یارانه را قطع کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود مسائل مهم استان قم را مورد توجه قرار داد و تاکید کرد: مسائل عمران و آبادنی قم به صورت مختلف است که باید هر سه نماینده این موضوعات را پیگیری کنند مانند موضوع آب شیرین قم که همه تلاش کرده ایم تا تابستان سال ۹۵ کل آب قم شیرین شود.

امیر آبادی اضافه کرد: تلاش داریم تا مترو قم از قلعه کامکار تا میدان مطهری راه اندازی شود و مردم این منطقه از ان استفاده کنند و همچنین بیمارستان نیروگاه افتتاح شود و بیمارستان الزهرا نیز توسعه داده شود.

وی خاطر نشان ساخت: مسئله مهم دیگر فاضلاب منطقه نیروگاه است که در سال های آینده این موضوع به صورت جدی پیگیری خواهد شد و از پساب این فاضلاب ها نیز برای آبیاری فضای سبز استفاده خواهد شد.

منبع: قم فردا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار