فرمانده سپاه حضرت امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: تثبیت اقتدار، توسعه و پیشرفت کشور در گرو حمایت و حضور همه جانبه مردم در عرصه های مختلف به ویژه مشارکت حداکثری در انتخابات است.
کد خبر: ۱۸۳۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۰ 18 February 2016

فرمانده سپاه حضرت امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: تثبیت اقتدار، توسعه و پیشرفت کشور در گرو حمایت و حضور همه جانبه مردم در عرصه های مختلف به ویژه مشارکت حداکثری در انتخابات است.

به گزارش تابناک ایلام؛سردار سید صادق حسینی روز پنجشنبه در همایش سالیانه قشر بسیج استان ایلام اظهار کرد: امام راحل و رهبر معظم انقلاب ضمن تاکید بر حضور گسترده مردم، بر آرامش و تامین خواسته های آنها نیز تاکید دارند.
وی با اشاره به در پیش بودن رویداد حساس انتخابات در هفتم اسفند افزود: مردم از همه طیف ها و اقشار با گرایش ها و افکار متفاوت با حضور در انتخابات و انتخاب افراد لایق و شایسته بر اساس عملکرد و سابقه نامزدها، هجمه های دشمنان را خنثی کنند.
سردار حسینی رعایت اخلاق اسلامی و اخذ رای پاک و سالم از سوی نامزدها را لازم و ضروری برای یک انتخابات سالم دانست و تاکید کرد: انتخابات سالم و ایمن راه های نفوذ دشمنان به داخل نظام را می بندد.
وی یادآور شد: در این مقطع حساس زمانی تحلیل بجا، دقیق و همراه با واقعیت از سوی رسانه ها و معرفی نامزدهای اصلح بدور از جانبداری و قومی گرایی مهم و تاثیر گذار است.
فرمانده سپاه ایلام به نامزدهای انتخابات توصیه کرد در روند تبلیغات از اسراف و تبذیر، مخدوش کردن چهره رقبا، وعده های دورغ و غیر منطقی، تخریب دیگران و اتکا به رای قومی بپرهیزند و تنها به اهداف، برنامه ها و عملکرد خود بسنده کنند.
وی با اشاره به نمایش اقتدار نیروی دریایی سپاه در دستگیری نیروهای آمریکایی در خلیج فارس گفت: نماینده های متخب مردم در مجلس نیز باید حامی شوکت و اقتدار ایران اسلامی در همه عرصه ها باشند.
حسینی به نقش بی بدیل رسانه ها در عرصه های مختلف اشاره کرد و افزود: رسانه ها نباید واقعیت ها را وارونه و معکوس جلوه دهند و موجب ایجاد جنگ روانی شوند بلکه با انعکاس واقعیت ها مردم را به سمت حقیقت سوق دهند.
فرمانده سپاه استان ایلام اضافه کرد: هم اکنون جهان استکبار با صرف هزینه های گزاف از امکانات و قدرت رسانه ایی به سود خود بهره برداری و از این قدرت برای تحقق منافع خود استفاده می کند.
وی با اعلام اینکه برترین و قدرتمند ترین رسانه طول تاریخ حضرت زینب کبری (س) که پیام واقعی و عاشورایی ایشان در پس قرن ها همچنان برای همه نسل ها و جوامع بشری تازه و موثر است، گفت: خبرنگاران و رسانه ها با تاسی از این بانوی گرانقدر و با شهامت واقعیت ها را بیان کنند.
در ادامه این همایش از جمعی از خبرنگاران فعال رسانه های استان در عرصه اطلاع رسانی حوزه بسیج و رسانه از جمله سه نفر از خبرنگاران ایرنا با اهدای لوح و هدایایی تقدیر به عمل آمد.

 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار