کد خبر: ۱۸۳۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۲ 18 February 2016
تابناک گیلان: رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان خواستار تسریع در اجرای باکیفیت پروژه‌های عمرانی این شهر شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از لاهیجان، حسینعلی خدایگانی ظهر امروز در جریان بازدید اعضای شورای اسلامی این شهر از پروژه‌های عمرانی لاهیجان نظارت بر پروژه‌های شهرداری را از وظایف اعضای شورا دانست.

وی با بیان اینکه اعضای شورا در جریان میزان پیشرفت فیزیکی و مراحل تکمیل پروژه‌ها قرار می‌گیرند، افزود: با بررسی مشکلات موجود درباره راهکارهای پروژه‌ها چاره‌اندیشی می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان بازدیدهای دوره‌ای از روند اجرای پروژه‌های عمرانی شهرداری توسط اعضای شورای اسلامی شهر لاهیجان را از برنامه‌های این شورا عنوان کرد.

خدایگانی با اشاره به اینکه اجرای سریع‌تر پروژه‌ها مورد تأکید اعضای شورا است، تصریح کرد: پروژه‌های شهری باید با کیفیت مناسبی اجرا شود تا منابع عمومی شهر مورد صیانت قرار گیرد و از شاخص کیفی مناسبی برخوردار شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر لاهیجان نیز در جریان بازدید مذکور توزیع عادلانه امکانات در نقاط مختلف این شهر را از برنامه‌های مهم شورا ذکر کرد.

ابراهیم مهربان با بیان اینکه به دنبال این هستیم که فاصله بین حاشیه و مرکز شهر را کاهش دهیم، گفت: شورا جدیت خاصی در این زمینه دارد.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر لاهیجان نیز در بازدید مذکور با قدردانی از تلاش شبانه‌روزی شهردار و پرسنل پرتلاش شهرداری لاهیجان در اجرای پروژه‌ها گفت: پروژه احداث خانه کشتی از پیشرفت قابل قبولی برخوردار است و امیدواریم با تداوم روند کنونی این پروژه هر چه زودتر به مرحله بهره‌برداری برسد.

فرشید فقیه‌شجاعی تصریح کرد: تمام تلاش پرسنل شهرداری این است که تا پایان سال جاری پروژه سنگ فرش بلوار مطهری را به اتمام برساند.

به گزارش فارس، اعضای شورای اسلامی شهر لاهیجان از پروژه سنگ فرش بلوار مطهری و خانه کشتی بازدید کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار