مدیرعامل سازمان ترافیک شهرداری شیراز گفت: در ایام نوروز 95، 6 هزار و 285 ظرفیت موقت پارکینگ در شیراز ایجاد می‌شود. وی یادآور شد: با ظرفیت‌های به وجود آمده شیراز در مجموع دارای 26 هزار ظرفیت پارکینگ می‌شود که این شهر را در این زمینه به رتبه دوم کشور پس از تهران خواهد رساند.
کد خبر: ۱۸۳۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵ 17 February 2016
تابناک فارس به نقل از فارس:محمد فرخ‌زاده  از ایجاد 6 هزار و 285 ظرفیت موقت پارکینگ در شیراز خبر داد و اظهار کرد: 6 هزار و 71 ظرفیت دائمی پارکینگ نیز در این شهر در سال 95 ساخته می‌شود که فراخوان آن هفته آینده اعلام خواهد شد.

وی یادآور شد: با ظرفیت‌های به وجود آمده شیراز در مجموع دارای 26 هزار ظرفیت پارکینگ می‌شود که این شهر را در این زمینه به رتبه دوم کشور پس از تهران خواهد رساند.

این مسئول همچنین با بیان اینکه در ایام نوروز اطراف حرم مطهر شاه‌چراغ (ع) طرح ترافیکی ویژه‌ای به اجرا درخواهد آمد، افزود: اطلاعات این طرح پس از تصویب در شورای عالی ترافیک استان از طریق رسانه‌ها به آگاهی مردم می‌رسد.

فرخ‌زاده یادآور شد: پیرامون حرم مطهر شاه‌چراغ (ع) با احتساب پارکینگ‌های خصوصی حدود چهار هزار خودرو ظرفیت پارکینگ وجود دارد.

وی همچنین با بیان اینکه در روزهای آخر سال عملیات عمرانی در شهر انجام نمی‌دهیم، تصریح کرد: با اجرای پروژه دیگری در خردادماه سال آینده در شیراز تمام تابلوهای راهنمای شهر به نحو مطلوب ساماندهی خواهد شد.

مدیرعامل سازمان ترافیک شهرداری شیراز تصریح کرد: در این زمینه دو هزار مترمربع تابلو راهنما در نظر گرفته شده است تا مسافران بتوانند به‌ راحتی مسیر خود را بیابند.

وی با اشاره به انجام کارهای عمرانی در 20 چهارراه شهر پس از تعطیلات نوروز یادآور شد: خط دوم خیابان هجرت که به‌ تازگی تعریض شده است در نوروز 95 به بهره‌برداری می‌رسد.

فرخ‌زاده در این نشست خبری همچنین از آماده‌سازی 23 خیابان در شیراز در سال آینده خبر داد و گفت: برگزاری نشست با پلیس راهنمایی و بازدید برای شناسایی 100 نقطه حادثه‌خیز شهر، آموزش 30 هزار دانش‌آموز، آسیب‌شناسی چهارراه‌ها، نصب 8 هزار و 150 تابلو ایمنی و انجام 145 هزار مترمربع خط‌کشی عابرپیاده در زمره فعالیت‌های انجام‌شده سازمان ترافیک شهرداری شیراز در سال جاری بوده است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
قلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
قابل توجه تابناک خواهشا بی کفایتی شهرداری منطقه2 شیراز 1سال بودجه مردم صرف طراحی بی سلیقه ساخت فلکه فخراباذ کرذن/جالبه تو مسیر فخر اباذ به ذروازه کازرون واقع شده و کاشی خیابونها بالا و بایین و رسیدگی نمیشه بارها رفتیم کسی ب فکر نیست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار