مدیر انجمن صنفی مجتمع های گردشگری قم از برگزاری نخستن سمینار محراب مسافر در قم خبرداد و گفت: این همایش پنج شنبه ۲۹ بهمن ماه با حضور حجت الاسلام قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور در مجتمع شهر آفتاب از ساعت ۱۲ تا ۱۶ برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۸۲۵۷۹
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۴ 16 February 2016
به گزارش تابناک قم، محمد گنج خانلو در جمع خبرنگاران از برگزاری نخستن سمینار محراب مسافر در قم خبرداد و اظهار داشت: این همایش پنج شنبه 29 بهمن ماه با حضور حجت الاسلام قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور در مجتمع شهر آفتاب از ساعت 12 تا 16 برگزار می‌شود.

مدیر انجمن صنفی مجتمع های گردشگری و واحدهای پذیرایی قم با اشاره به اینکه در استان قم 128 مجتمع گردشگری در سطح استان وجود دارد افزود: این سمینار در راستای تجلیل از مجتمع‌هایی است که در راستای ترویج امر نماز تلاش داشته‌اند .

وی با بیان اینکه استان قم در تلاش است تشکل خیرین نمازخانه ساز را تشکیل دهد خاطرنشان کرد: ارائه خدمات در مجتمع‌های بین راهی و گردشگری یکی از مهمترین وظایفی است که برای خدمت رسانی به زائران و مسافران کریمه اهل بیت (س) ارائه می‌شود.

گنج خانلو تصریح کرد: امسال 5 مجوز برای احداث و راه اندازی مجتمع‌های بین راهی در محور آزادراه قم- گرمسار صادر شده است و اداره کل میراث فرهنگی شرایط دریافت یارانه بلاعوض 6 تا 8 درصدی را برای سرمایه گذاران قائل شده است.

مدیر انجمن صنفی مجتمع های گردشگری و واحدهای پذیرایی قم از ایجاد بازارچه‌های نوروزی در مجتمع‌های بین راهی خبرداد و گفت: این بازارچه‌ها که ارائه صنایع دستی را ارائه می‌دهند در مجتمع‌های مارال ستاره، مهتاب و زیتون هر کدام در غرفه فعال می‌شود و آماده بازدید علاقمندان است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار