مدیرعامل اتحادیه سازمان آرامستان‌های کشور
مدیر عامل اتحادیه سازمان آرامستان های کشور از چاپ نخستین کتاب آرامستان های کشور خبر داد و گفت: این کتاب که به زودی در اختیار آرامستان های کشور قرار می گیرد حاوی مطالبی است که شرع اسلام به آن تاکیدات زیادی دارد.
کد خبر: ۱۸۱۸۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۲ 15 February 2016

به گزارش تابناک مازندران،قدرت‌الله قنبریان در این آیین اختتامیه پنجمین دوره فوتسال آرامستان‌های کشور در آمل به نقش مردم آمل در حماسه ششم بهمن اشاره کرد و گفت: حضرت امام خمینی (ره) متذکر شدند که مردم آمل دین خود را به اسلام ادا کردند.

قنبریان از چاپ نخستین کتاب آرامستان های کشور خبر داد و گفت: این کتاب که به زودی در اختیار آرامستان های کشور قرار می گیرد حاوی مطالبی است که شرع اسلام به آن تاکیدات زیادی دارد.

وی کار آرامستان را واجب شرعی کفایی عنوان کرد و افزود: ارتقای سطح فرهنگی مردم در خصوص غسالان از وظایف سازمان آرامستان و شهرداری ها است تا ما این قشر مظلوم را به عنوان یک شغل حساس و مهم به مردم معرفی کنیم.

قنبریان با بیان اینکه غسالان همیشه در معرض بیماری های واگیردار هستند، ادامه داد: علیرغم اینکه غسالان از علت مرگ میت مطلع اند اما برای اجرای شرع از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

وی با اشاره به اینکه پنجمین دوره مسابقات فوتسال اتحادیه آرامستان های کشور با میزبانی سازمان آرامستان شهرداری آمل به خوبی برگزار شد، افزود: نزدیکی سالگرد ششم بهمن و پیروزی انقلاب اسلامی موجب شد تا جام این دوره با نام حماسه اسلامی ششم بهمن آمل و دهه فجر ثبت شود.

وی از تلاش های سازمان آرامستان شهرداری آمل تقدیر و تشکر کرد و گفت: جو صمیمانه ای که در طول برگزاری مسابقات ایجاد شده بود ناشی از زحمات شورای اسلامی شهر و شهرداری آمل است و امیدواریم شهر های شرکت کننده از پیشرفت های شهری آمل و خدمات رسانی به شهروندان الگو بگیرند.

حجت الاسلام و المسلمین تقی زاده اما جمعه دابودشت نیز در این آیین اظهار کرد: شناسنامه آمل در بعد معنویت برای همگان در این کشور معروف است و در این راستا فقهای گرانقدری از این شهر به جهان اسلام خدمت کرده اند.

وی با بیان اینکه آمل پایتخت علویان است افزود: تبلور مرعشیان و شیعه در این شهر آغاز شده است و جریان های اسلامی مردم آمل ریشه در تاریخ کهن آن دارد.

تقی زاده به نخبگان علمی،فرهنگی و هنری این شهر اشاره کرد و افزود: نخبگان ورزش ما نیز در مقاطع مختلف با بهره گیری و اتکا به خدا و اهل بیت (ع) در اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی نقش بسزایی ایفا کردند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار