مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت: متوسط کشوری خاموشی در این استان در چشم انداز این شرکت به 21 دقیقه در سال کاهش خواهد یافت.
کد خبر: ۱۸۰۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۰ 13 February 2016
به گزارش تابناک یزد،محمدرضا صحتی  گفت: در حال حاضر خاموشی در استان یزد حدود 170 دقیقه در سال است در حالی که این عدد در کشور هزار دقیقه است.
وی افزود: هم اکنون خاموشی برق استان یزد نسبت به متوسط کشوری در حدود یک پنجم کمتر از خاموشی برق کشور است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد یکی از عوامل موثر در کاهش خاموشی ها را توسعه خط گرم عنوان کرد و گفت: شرایط برای راه اندازی دو کارگروه خط گرم دیگر در استان فراهم شده که ما را به سمت کاهش خاموشی و افزایش رضایتمندی بیشتر مردم سوق خواهد داد.
صحتی گفت : تجهیزات لازم برای راه اندازی گروه دوم خریداری شده و در اسفندماه شاهد فعالیت افراد آموزش دیده این دوره آموزشی خواهیم بود.
وی اضافه کرد: اصلاح و نصب رابط ها و جمپرها ، تعویض ایزولاتورهای شبکه و فعالیت های مقدماتی در سطح یک و فعالیت های گسترده نظیر تعویض پایه و کراس آرم و سکوی ترانسفورماتورها در شرایط خط گرم توسط نیروهای آموزش دیده سطح دو انجام می شود.
هم اکنون 598 هزار مشترک در استان داریم که 20 هزار و 556 مشترک آن در سال جاری اضافه شده اند.
بیشترین مشترکان استان یزد با 484 هزار و794مشترک خانگی هستند و کمترین آمار ما هم مربوط به کشاورزی است که هم اکنون هشت هزار و 505 مشترک دارد.
از این میزان 22 و نیم درصد در بخش خانگی ، بیش از 49 درصد در زمینه صنعتی ، 17درصد در بخش کشاورزی ، 5.3 درصد در بخش تجاری، 5.7 درصد بخش عمومی و سایر مصارف مصرف می شود که بیانگر استفاده 83درصد انرژی الکتریکی استان در حوزه تولید است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار