فرمانده هنگ مرزی ارومیه گفت: نشست‌های صمیمی برای افزایش تعامل با این مجموعه بین مرزبانان و مرزنشینان در ارومیه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۸۰۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲ 13 February 2016
مصاحبه اختصاصی سایت خبری و تحلیلی تابناک آذربایجان غربی با سرپرست مرکز علمی-کاربردی دانشگاه صنعتی ارومیه

علی علی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ، اظهار داشت: امنیت ملی، ثبات و آرامش حاکم در ایران اسلامی به برکت خون شهدای گلگون‌کفن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دست آمده است، بنابراین ملت ما خود را همیشه وامدار شهدا می‌دانند و برای گرامیداشت مقام آنها گام برمی‌دارند.

فرمانده هنگ مرزی ارومیه با اشاره به اینکه برنامه‌های زیادی در طول سال تدارک یافته و در این مجموعه به مرحله اجرا گذاشته شده است، ادامه داد: دیدار با خانواده معظم شهدا همچنین دلجویی از آنها، غبارروبی گلزار شهدا، شرکت در آئین سیاسی و اجتماعی نماز جمعه، برگزاری مسابقات حفظ قرآن کریم در بین کارکنان مرزبانی و خانواده‌های آنها از جمله این برنامه‌ها بود.

این مسئول با بیان اینکه افزایش ارائه خدمات و مردم‌یاری همه‌جانبه به مرزنشینان حوزه استحفاظی به ویژه در مناطق محروم و مرزی، حضور کارشناسان و مربیان آموزش همگانی در مراکز آموزشی مختلف، مساجد و سایر اماکن حوزه استحفاظی از دیگر اقدامات مربوط به این حوزه قلمداد می‌شود، گفت: مرزبانان و مرزنشینان در اجرای موفق این برنامه‌ها همکاری منسجم داشته‌اند.

علی‌پور در ادامه سخنان خود برگزاری نشست‌های صمیمی با مرزنشینان همچنین ایجاد فضای صمیمی، وحدت‌آفرین و همدلی برای افزایش تعامل و مشارکت مرزنشینان را مورد اشاره قرار داد و گفت: برای برقراری امنیت بیشتر در مناطق مرزی همچنین برقراری پیوند عاطفی و تقویت اتحاد بین مرزداران و مرزنشینان همواره تلاش می‌شود.

فرمانده هنگ مرزی ارومیه با اظهار اینکه ملت بزرگ ایران اسلامی در جای جای کشورمان همواره پایبند ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران هستند، خاطرنشان کرد: بنابراین باید آموزه‌ها، افکار و اندیشه‌های ناب بنیانگذار کبیر انقلاب را به نسل جدید و فرزندان خود انتقال دهیم تا آنها نیز ادامه‌دهنده راه شهدا باشند.

وی ضمن تقدیر از آحاد مردم برای حضور حداکثری در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن، افزود: این آئین وحدت‌بخش برای دشمنان به معنای واقعی رعب‌آور بود.

این مسئول با اشاره به اینکه راهپیمایی عظیم 22 بهمن ماه برای مستکبران عالم همچنین کشورها و ملت‌های دوست پیام‌های زیادی دارد، یادآوری کرد: برای ملت‌های آزاده و حقیقت‌جو پیام ایستادگی و مقاومت در مقابل مستکبران عالم را دارد، چراکه ملت ایران به واسطه پایداری به نقطه کنونی رسیده است.

این مسئول در بخش پایانی سخنان خود گفت: این روزها، این حماسه باشکوه و سر دادن شعارهای ضداستکباری توسط آحاد مردم به طور قطع برای دشمنان نظام مقدس جمهوری ایران و رژیم جعلی صهیونیستی بسیار سنگین بود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار