رئیس اتاق اصناف استان همدان از عدم برگزاری نمایشگاه بهاره در سطح استان در سالجاری خبر داد.
کد خبر: ۱۸۰۲۶۲
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۰ 14 February 2016

رئیس اتاق اصناف استان همدان از عدم برگزاری نمایشگاه بهاره در سطح استان در سالجاری خبر داد.

به گزارش ایسنا،"حمیدرضا فرسایی‌وحید" با اعلام این خبر، افزود: با توجه به وجود رکود تورمی و عدم مشاهده اختلاف قیمت در بازار دولت تصمیم به برگزار نکردن این نمایشگاه‌ها در سطح استان‌ها گرفته است.

وی با تکذیب خبر افزایش قیمت‌ها در روزهای آینده تصریح کرد: در حال حاضر بازار دچار رکود تورمی است و نه تنها در این شرایط با افزایش قیمت‌ها مواجه نخواهیم بود بلکه بیشتر فروشگاه‌ها شرایط ویژه تشویقی برای خریدار قائل می‌شوند چرا که به دنبال ارتقاء فضای کسب و کار هستند.

وی از توزیع میوه‌های شب عید شامل سیب و پرتقال در سطح استان خبر داد و عنوان کرد: اتاق اصناف با همکاری سازمان جهادکشاورزی و صنعت، معدن و تجارت مبادرت به توزیع میوه‌های دولتی شب عید کرده است.

وی از آغاز فروش فوق‌العاده هفت اتحادیه در سطح استان همدان خبر داد و خاطرنشان کرد: اتحادیه‌های کیف و کفش، خرازی‌ها، اتحادیه پوشاک، قنادی، آجیل و خشکبار و مرغ و ماهی از اواخر بهمن‌ماه تا 20 اسفندماه فروش فوق‌العاده خواهند داشت.

فرسایی‌وحید با بیان اینکه شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف در قیمت‌های بازار شب عید از طریق سامانه 1000127 ما را در جریان بگذارند، یادآور شد: تشدید بازرسی و نظارت اتاق اصناف همدان به بازار از 15 اسفندماه آغاز شده و تا 15 فروردین‌ماه ادامه خواهد داشت.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار