رئیس دانشگاه علمی کاربردی اسدآباد از ایجاد یک رشته جدید با عنوان طراحی و دوخت لباس در دانشگاه علمی و کاربردی اسدآباد در مقطع کاردانی خبر داد و گفت: هم‌اکنون این دانشگاه در 11 رشته تحصیلی دانشجو می‌پذیرد.
کد خبر: ۱۸۰۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۷ 14 February 2016

رئیس دانشگاه علمی کاربردی اسدآباد از ایجاد یک رشته جدید با عنوان طراحی و دوخت لباس در دانشگاه علمی و کاربردی اسدآباد در مقطع کاردانی خبر داد و گفت: هم‌اکنون این دانشگاه در 11 رشته تحصیلی دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش فارس،علیشا عسگری از ایجاد یک رشته جدید با عنوان طراحی و دوخت لباس در دانشگاه علمی و کاربردی اسدآباد در مقطع کاردانی خبر داد و اظهار کرد: هم اکنون در این دانشگاه 11 رشته در مقاطع کاردانی و کارشناسی وجود دارد.

وی تصریح کرد: این رشته‌ها شامل روابط عمومی، امور فرهنگی، مدیریت امور اداری، تکنولوژی آموزشی، معماری، طراحی دوخت لباس و رشته‌های قرآنی است.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی اسدآباد با بیان اینکه در حال حاضر این دانشگاه 236 دانشجو در 10 رشته دارد، افزود: با اضافه شدن یک رشته دیگر به رشته‌ها ظرفیت پذیرش دانشجو بیشتر خواهد بود.

وی یکی از اصلی‌ترین مشکلات دانشگاه علمی کاربردی اسدآباد را فضای آموزشی خواند و افزود: هم اکنون این دانشگاه در محل بنای یادبود سید جمال‌الدین و اداره میراث فرهنگی ایجاد شده که البته این مکان متعلق به ارشاد اسلامی است و هر دو دانشگاه علمی کاربردی و میراث فرهنگی در این مکان به صورت استیجاری فعالیت دارند.

عسگری با بیان اینکه به دلیل کمبود فضا در بازدیدهایی که بازرسان از تهران داشتند، احتمال حذف این دانشگاه وجود دارد، گفت: این دانشگاه یک نعمت برای اسدآباد است که باید مسئولان این مهم را توجه ویژه کنند تا مردم این شهر از این نعمت بی‌بهره نمانند.

وی یادآور شد: دانشگاه علمی کاربردی اسدآباد جزو معدودترین دانشگاه‌های علمی کاربردی دولتی است که در سطح کشور وجود دارد و باید از این فرصت استفاده کامل را برد.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی اسدآباد خاطرنشان کرد: این دانشگاه از نظر آموزشی هیچ مشکلی ندارد و ما با وجود کمبود فضا در پرداخت تسهیلات دانشجویی، امکانات آموزشی و همچنین فعالیت‌های فرهنگی پا به پای دیگر مراکز دانشگاهی شهرستان حرکت کردیم که نیاز است برای حل مشکل کمبود فضا فرماندار و دیگر مسئولان ما را یاری دهند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار