رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست آمل
رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست آمل از شناسایی متخلف شکار گوزن در فضای مجازی خبر داد و گفت: متخلف شکار یک راس گوزن قرمز(مرال)، یک راس خوک وحشی (گراز) در فضای مجازی شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۱۸۰۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶ 13 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، بهمن صادق‌نژاد با اعلام اینکه متخلف شکار گوزن در فضای مجازی شناسایی شد، اظهار کرد: متخلف شکار یک راس گوزن قرمز(مرال)، یک راس خوک وحشی (گراز) در فضای مجازی شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: با پیگیری‌های به‌عمل آمده از تصاویر مربوط به شکار یک راس گوزن و خوک وحشی در فضای مجازی و بر اساس شواهد و قرائن موجود، متخلف مربوطه شناسایی و با حکم قضایی توسط ماموران اجرایی اداره حفاظت محیط‌ زیست آمل و نیروی انتظامی دستگیر شد.

رئیس اداره حفاظت محیط‌ زیست آمل، اضافه کرد: در بازرسی از منزل متخلف شکار در آمل یک قبضه سلاح مجاز و یک قبضه سلاح قاچاق کشف و ضبط شد.
 
*شکارچی 19 قطعه ابیاء دستگیر شد
این مسئول با بیان اینکه متخلف شکار ابیاء هم در منطقه جنگلی سورکلای آمل دستگیر شد، گفت: ماموران اداره حفاظت محیط‌ زیست شهرستان آمل با دریافت گزارش مردمی مبنی بر ورود شکارچیان متخلف به منطقه جنگلی سورکلا، در نخستین لحظات به محل عزیمت و شکارچی متخلف را به همراه 19 قطعه ابیاء دستگیر کردند.
 
با فرارسیدن فصل سرما به لحاظ جغرافیایی مازندران مامن خوبی برای مهاجرت پرندگان است و هر ساله تالاب‌ها، مناطق جنگلی، کوهستانی و آب‌بندان‌ها میزبان خوبی برای انواع پرندگان کم‌یاب‎، حفاظت شده و در حال انقراض هستند که برای حفظ حیات وحش از سوی اداره کل حفاظت محیط‌ زیست مازندران برای جلوگیری از شکار بی‌رویه با ابزارهای قانونی بازدارنده نظارت مستمری صورت می‌گیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار