شهردار منطقه ۸ قم:
شهردار منطقه هشت قم گفت: به مناسبت روز طبیعت در بوستان غدیر از سوی شهرداری منطقه هشت قم جشن بادبادک‌ها برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۷۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۵ 02 April 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید عبدالله سلیمانی با اشاره به فعالیت‌های شهرداری منطقه هشت قم بیان کرد: ستاد اطلاع رسانی مسافران نوروزی در ورودی شهر از سمت جاده اصفهان فعال است و همچنین برای پذیرایی از مسافران نوروزی و شهروندان نظافت معابر پردیسان به صورت مرتب انجام می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خویش با اشاره به قرار گرفتن در آستانه روز طبیعت گفت: برای این روز در بوستان غدیر تمهیداتی برای خانواده‌ها اندیشیده شده که اوقات خوشی را برای ایشان رقم بزند.

شهردار منطقه هشت قم ادامه داد: برپایی ایستگاه نقاشی، برپایی جشن بادبادک‌ها و برپایی مسابقه طناب کشی از جمله برنامه‌های تفریحی و شادی است که برای خانواده‌ها در روز طبیعت در نظر گرفته شده است.

وی با تاکید براینکه باید در خانواده‌ها این فرهنگ نهادینه شود که هنگام خروج از اماکن تفریحی و بوستان‌ها نسبت به جمع آوری زباله‌هایشان اقدام کنند، تصریح کرد: به همین منظور در روز 13 فروردین هنگامی ورود خانواده‌ها به بوستان غدیر، فرم‌هایی داده می‌شود که حاوی نکاتی در ارتباط با جمع آوری زباله است.

سلیمانی اضافه کرد: پلاستیک زباله نیز در اختیار خانواده‌ها قرار می‌گیرد تا نسبت به جمع آوری زباله‌های خود اقدام کنند.

شهردار منطقه هشت قم گفت: برای این منظور 3 هزار کیسه زباله و فرم مخصوص در نظرگرفته شده که هنگام خروج از بوستان نسبت به تحویل زباله اقدام کرده و جایزه دریافت می‌کنند.

وی جایزه این برنامه را بسته‌های فرهنگی شامل نرم افزار کودک، کتاب نقاشی، مداد رنگی، بادکنک و تقویم سال جدید عنوان کرد و گفت: برای جشن بادبادک ها نیز وسایل 500 بادبادک در نظرگرفته شده که به خانواده‌ها تحویل داده می‌شود تا نسبت به ساخت بادبادک اقدام کنند و در پایان به برگزیدگان ساخت بهترین بادبادک جوایزی اهدا می‌شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار