یک فعال سیاسی و فرهنگی:
حامد واعظ زاده خراسانی گفت: لیست ائتلاف اصولگرایان باید تایید نماینده محترم ولی فقیه در خراسان و آیت‌الله علم الهدی را ولو غیرمستقیم رسیده باشد تا قدرت پیونددهی و اجماع همه گروهها و نیز توان رساندن مردم به هوای تازه در مجلس و مقبولیت مردمی را داشته باشد.
کد خبر: ۱۷۹۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸ 11 February 2016
حامد واعظ زاده از مدیران سابق ستاد کل نیروهای مسلح کشور در گفتگوی اختصاصی با تابناک خراسان رضوی گفت : شورای ائتلاف اصولگرایان همه دوستان ما هستند و در بسیاری از جلسات یکی دو ماه اخیر آنها هم ما بودیم و شرکت کردیم و نیت و تلاششان هم ارزشمند است.
وی درباره لیست اعلام شده توسط ائتلاف اصولگرایان، گفت: فعلا این لیست توسط سخنگوی آن اعلام شده و فکر می کنم هنوز نباید آن را قطعی دانست چرا که برای تایید آن ما فکر می کنیم حتما باید رهنمود و نظرات حضرت آیت الله طبسی و نیز امام جمعه مشهد گرفته شود.
این کارشناس ارشد مطالعات دفاعی استراتژیک اظهار کرد: ورود نماینده ولی فقیه در خراسان و ایت الله علم الهدی در رسیدن اصولگرایان به وحدت اهمیت بالایی دارد و به نظر من باید حتما ورود جدی داشته باشند تا سرمایه اصولگرایان در مشهد از دست نرود.
واعظ زاده خراسانی با بیان اینکه اختلاف سلایق امری طبیعی است تصریح کرد: اختلاف در روشها و در فضای سیاسی کشور و استان و مشهد در عرصه اصولگرایی مضر است.
وی شرایط فعلی را برای اظهار نظر قطعی درباره لیست ائتلاف خیلی زود دانست و گفت: باید منتظر نظر همه کاندیداها و به خصوص آنها که دعوت شده بودند و از آنها مصاحبه به عمل آمد ماند.
این عضو سابق شورای فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین توصیه کرد: باید سعی کنیم که همه سلایق سیاسی اصولگرایان و آنها که قدرت دمیدن هوای تازه را در خانه ملت دارند را محترم دانسته و با ارتقای قدرت تحمل خودمان، کنار هم نشستن را بتوانیم تجربه کنیم.
وی درباره فهرست کاندیداهای مدنظر برای ائتلاف وحدت اصولگرایان تاکید کرد : لیست باید همه سلایق و طیفها را شامل بشود و از جامعیت برخوردار باشد که اگر یک حزب و یک دیدگاه سیاسی خاص فقط باشد ؛ مقبولیت عام نمی‌یابد و مقبولیت خیلی مهم نمی‌یابد چون مردم باید نهایتا نظر نهایی را بدهند.
واعظ زاده خراسانی افزود : فکر می کنم در لیسته نهایی باید نامزدهایی از میان اصولگرایان انتخاب شوند که اعتدال در تفکر و مشی و نیل به هوای تازه و استواری بر اصول را داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه لیست وحدت اصولگرایان باید برآمده از همه دیدگاهها و گروهها باشد که درحال حاضر لیست اعلام شده فعلی چندان تفاوتی با گذشته و لیستهای قبلی ندارد و امیدواریم اصولگرایان به عقلانیت بیشتری برسند.
این فعال فرهنگی و سیاسی با بیان اینکه شادی امروز که به خاطر موج پرشور و پرشمار حضور آحاد مردم در راهپیمایی 22 بهمن ایجاد شده نباید تحت تاثیر قرار بگیرد و لذا نظرات تکمیلی در این باره را می توان پس از این ایام، ارائه و اعلام کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار