رئیس پارک علم و فناوری اردبیل گفت: در حال حاضر 23 شرکت فناور و دانش بنیان در مجموعه علم و فناوری استان مستقر شده و فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۱۷۸۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۸ 09 February 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، عبدالقیوم قلی‌پوری در نشست تعدادی از صاحبان شرکت‌های فناور در اردبیل اظهار کرد: با فعال شدن این شرکت‌ها امیدواریم زمینه برای حضور توانمند جوانان جویای کار در حوزه‌ فناوری‌های جدید و دانش بنیان فراهم آید تا امکان بهره‌برداری از این شرایط فراهم شود.

وی گفت: در دومین جلسه شورای پارک علم و فناوری که در دفتر معاونت توسعه مدیریت منابع انسانی استانداری با حضور اعضای شورای پارک برگزار شد موافقت لازم برای استقرار 11 شرکت فناور جدید در پارک استان صورت گرفت تا با طی شدن مراحل داوری این شرکت‌ها در پارک مستقر شود.

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل افزود: هفت شرکت و موسسه در راستای ارائه خدمات مختلف از قبیل خدمات حقوقی، مالی و پشتیبانی در پارک فناوری مستقر شده است تا بتواند در حوزه تجاری‌سازی محصولات شرکت‌های فناور و دانش بنیان انجام وظیفه کند.

قلی‌پوری تصریح کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌هایی که به انجام می‌رسد فضای متفاوتی را برای توسعه فعالیت‌های این حوزه به وجود آوریم تا امکان انسجام‌بخشی و حرکت‌های توسعه‌ای در این حوزه فراهم شود.

وی پارک فناوری را زمینه‌ساز ایجاد تحولات واقعی در حوزه اشتغالزایی و کارآفرینی دانست و گفت: این برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌ها می‌تواند نقطه ایجاد تحول فراگیر و چشمگیر در بخش‌های توسعه‌ای باشد و می‌توان از ظرفیت پارک علم و فناوری که در یکسال اخیر فعالیت چشمگیری داشته است بیش از گذشته استفاده کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار