عملیات اجرایی احداث زائرسرای امام رضا (ع) استان یزد در مشهد مقدس همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در آیینی با حضور آیت الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و سیدمحمد میرمحمدی استاندار آغاز شد.
کد خبر: ۱۷۸۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰ 09 February 2016
به گزارش تابناک یزد،استاندار یزد در این آیین با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای میهن اسلامی گفت: امیدواریم این زائرسرا بتواند در تسهیل سفر همشهریان گرامی نقش مهمی را ایفا کند و گره از کار افرادی که همیشه آرزوی زیارت حضرت امام رضا (ع) را داشته اند و بدلیل هزینه های آن نتوانسته اند به این مهم دست پیدا کنند، باز شود.
میرمحمدی از همه افرادی که در زمینه های مختلف در احداث این زائرسرا همکاری می کنند قدردانی کرد و افزود: همه باید همت کنیم تا هرچه زودتر این زائرسرا راه اندازی شود و به خدمت همشهریان گرامی درآید.
در آیین آغاز عملیات احداث این زائرسرا در مشهد مقدس، امام جمعه مشهد، امام جمعه بافق، شهردار یزد و جمعی دیگر از مسئولان استان یزد نیز حضور داشتند.
زائرسرای امام رضا (ع) استان یزد در مشهد مقدس در مساحتی افزون بر 800 مترمربع در 10 طبقه و زیربنای پنج هزار و 417 متر مربع با هزینه ای افزون بر 110 میلیارد ریال احداث می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار