یکی از دغدغه های مردم ارسال پیامک های تبلیغاتی بیشماری از طرف خود همراه اول و برخی هم فریب دهنده از طرف اشخاص و یا سازمان های بی هویت است که جای تامل دارد چرا قوانین و یا نظارتی در خصوص بررسی هویت این دست پیام ها و ارسال کننده هایشان صورت نمیگیرد.
کد خبر: ۱۷۷۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۳ 08 February 2016
به گزارش بویرنیوز؛ تعدادی از مخاطبان با ارسال گزارش هایی در خصوص دریافت بدون رضایت پیامک های مختلف از همراه اول و حتی کاهش هزینه هنگفت از اعتبارشان اعلام نارضایتی کرده و خواستار پیگیری موضوع شدند.

آنها بیان داشتند: متاسفانه پیامک های همراه اول بدون رضایت ما به گوشیمان ارسال میشود و جالب اینست مواقعی که شارژ پولی نداریم دیگر از این پیامک ها خبری نیست ولی به محض شارژ مجدد پیامک های مختلفی برایمان ارسال و هزینه زیادی از ما کم میشود.

این مخاطبین بیان کردند: روشی که همراه اول برای حذف پیامک ها قرار داده فقط یک روزه است و این خود نوعی بی توجهی به درخواست مشتریان بوده و هست.

این مخاطبان با بیان اینکه بدون شک مشتریان هستند که سود را عاید این شرکت ها میکنند از بی توجهی به خواسته هایشان و هزینه زیادی که به خصوص مشترکین حطوط اعتباری همراه اول برای پیامک های ناخواسته متحمل میشوند ابراز نارضایتی کردند.

همراه اول که هزینه زیادی برای تبلیغات خود میکند و اخیرا در شبکه دنا شاهد تبلیغات نا متعارف از طرف گوینده برنامه ای خاص برای مردم! بودیم، آیا تدوین قوانین، نظارت بر نحوه ارسال پیامک ها و مواردی از این دست اینقد برایشان مشکل است؟! که باید دید پاسخ مسئولان همراه اول کهگیلویه و بویراحمد به درخواست به حق این مشرکان چیست!


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار