رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان گفت: مسابقات چندجانبه شطرنج با حضور 77 شطرنج‌باز و رقابت‌های اسب‌دوانی با شرکت 30 نفر در قالب سه گروه به مناسبت دهه فجر برگزار شد.
کد خبر: ۱۷۷۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۷ 07 February 2016

رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان گفت: مسابقات چندجانبه شطرنج با حضور 77 شطرنج‌باز و رقابت‌های اسب‌دوانی با شرکت 30 نفر در قالب سه گروه به مناسبت دهه فجر برگزار شد.

به گزارش فارس،کیانوش سلیمانی با تبریک دهه مبارک فجر اظهار کرد: مسابقات دو صحرانوردی به مسافت پنج کیلومتر در دو رده سنی بالای 15 سال و زیر 15 سال با رقابت 40 شرکت‌کننده در روستای نقده توسط هیئت عشایری تویسرکان به مناسبت دهه فجر برگزار شد.

وی افزود: شرکت‌کنندگان حائز مقام‌های اول تا سوم در رده‌های سنی زیر 15 سال و بالای 15 سال با اهدای جوایز تقدیر و تجلیل شدند.

رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان با اشاره به برگزاری مسابقات چندجانبه شطرنج با حضور 77 نفر شطرنج‌باز از نهاوند، ملایر، همدان، تویسرکان و لاله‌جین ادامه داد: این مسابقات در 9 دور به روش سوئیسی به میزبانی تویسرکان به مناسبت دهه فجر انجام شد.

وی با بیان اینکه صادق اسدی، امیر‌علی دلاور، سینا کره‌وند، ساسان علی‌بابایی از همدان مقام‌های اول تا چهارم و سالار کریمی از ملایر حائز رتبه پنجم شد، ادامه داد: محمد‌حسن قنایی از ملایر مقام اول پیشکسوتان و یاسین جعفری از همدان مقام اول زیر 14 سال را به نام خود ثبت کردند.

سلیمانی با اشاره به اینکه حمید مالمیر به عنوان بهترین بازیکن بدون ریتینگ و بهترین بازیکن تیم تویسرکان در این مسابقات شناخته شد، اظهار کرد: مبینا حمیدیان از همدان مقام اول و مرضیه غفاری از لاله‌جین مقام دوم بخش بانوان را در این رقابت‌ها به خود اختصاص دادند.

وی با اشاره به اینکهمقام‌های اول تا چهارم این مسابقات به نام سمیه ترکاشوند، زهرا زین‌العابدینی، نرگس فرخی و نرگس سلیمانی در بخش دانش‌آموزی رقم خورد، افزود: مرتضی بهرامی، امیر‌علی قلخانی، علی و رضا عبدالملکی مقام‌های اول تا چهارم بخش دانش‌آموزی پسران کسب کردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان از برگزاری مسابقه چندجانبه اسب‌دوانی با رقابت تیم‌های نهاوند، کنگاور، اسدآباد، سنندج، ملایر، همدان، کرمانشاه، گودین، اراک، بروجرد و... به میزبانی تویسرکان خبر داد و ادامه داد: این مسابقات با حضور 30 شرکت‌کننده در سه گروه برگزار شده است.

وی با بیان اینکه عرفان قائد با اسب سزار، جواد خدابخشی با اسب سلطان و امیر گودرزی با اسب نوا در بخش اسب‌های دوخون حائز مقام‌های اول تا سوم شدند، گفت: در بخش مسابقه اسب‌های بالای پنج سال، ابراهیم گل‌بداغی با اسب شاهو، علیرضا سیاوشی با اسب تانک و ابوذر اسدی با اسب دالاهو موفق به کسب مقام‌های برتر شدند.

سلیمانی خاطرنشان کرد: مجید اصالت با اسب رز، جواد کیانی با اسب تندر و رضا فرجی با اسب رها در بخش رقابت اسب‌های زیر پنج سال مقام‌های اول تا سوم این رقابت‌ها را در کارنامه درخشان خود ثبت کردند.

وی از اعزام ورزشکاران تویسرکان به مسابقه تکواندوی قهرمانی استان همدان خبر داد و اضافه کرد: فرزاد سبز‌پور و اشکان مومیوند مقام دوم و قاسم بیات و علی‌اصغر سوری مقام سوم این رقابت را کسب کردند.

رئیس ورزش و جوانان تویسرکان با اشاره به حضور تویسرکان در مسابقه هشت جانبه کشتی آزاد به میزبانی صحنه با شرکت هشت گروه، افزود: دو تیم از شهر میزبان و تیم‌های تویسرکان، شهریار، هرسین، خرمشهر، ایلام و سنندج در این مسابقات با هم به رقابت پرداختند.

وی یادآور شد: یوسف سلگی مقام دوم و احسان، علی و مجتبی عبدالملکی، علی احمدوند، مصطفی سوری و حسین قمری مقام سوم این مسابقات را به‌ دست آوردند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار