کد خبر: ۱۷۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۲ 30 March 2015

تبریز - ایرنا - رییس پلیس راه آذربایجان شرقی گفت: با ورود سامانه بارشی و بارندگی مطلوب، سطح جاده های استان لغزنده است و رانندگان باید با دقت و حوصله بیشتر و با احتیاط رانندگی کنند.

 

سرهنگ حسن فرجی با بیان اینکه تردد خودروها در جاده های آذربایجان شرقی هشت درصد افزایش یافته است، افزود: هم اکنون وضعیت ترافیک در تمام محورهای این استان روان است.

وی گفت: آزاد راه تبریز- زنجان، محورهای تبریز- مرند- منطقه آزاد ارس و بستان آباد- سراب- اردبیل از جمله محورهای پرتردد استان هستند که وضعیت ترافیک آنها هم اکنون متراکم بوده و پیش بینی می شود از بعداز ظهر امروز ترددها افزایش یابد.

سرهنگ فرجی با بیان اینکه نسبت به سال گذشته آمار سوانح و تصادفات جاده ای در ایام نوروز تاکنون 20 درصد کاهش داشته است، از رانندگان خواست قبل از رانندگی استراحت کافی داشته و از رانندگی مستمر، طولانی و یکنواخت خودداری و هرچند ساعت یکبار استراحت کنند.

وی با تاکید بر رعایت سرعت مطمئنه توسط رانندگان، اظهارکرد: ضروری است رانندگان در جاده های لغزنده، کوهستانی، دارای پیچ و شیب تند نسبت به رعایت سرعت مطمئنه بیش از پیش توجه کنند.

رییس پلیس راه استان با اشاره به تعطیلات آخر هفته جاری از رانندگان خواست طوری برنامه ریزی کنند که قبل از تاریکی هوا به مقصد برسند و مراجعه زود هنگام مسافران را خواستار شد.

وی خاطرنشان کرد: تمام عوامل پلیس راه در ایام نوروز در آماده باش کامل هستند تا در صورت وقوع حادثه سریع در محل حاضر و اقدامات لازم را انجام دهند.

سرهنگ فرجی ادامه داد: 550 نیروی پلیس راهی و 145 تیم عملیاتی تا 15 فروردین ماه جاری آماده خدمت رسانی به هموطنان در سطح جاده های مواصلاتی آذربایجان شرقی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار