امام‌جمعه نهاوند گفت: کسانی که به شورای نگهبان اهانت کنند به قانون اساسی و اصول و عقاید مردم به‌عنوان یک کشور مسلمان خیانت کرده و تمامی این ارزش‌ها و آرمان‌ها را زیر پا گذاشته اند.
کد خبر: ۱۷۶۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹ 06 February 2016
 امام‌جمعه نهاوند گفت: کسانی که به شورای نگهبان اهانت کنند به قانون اساسی و اصول و عقاید مردم به‌عنوان یک کشور مسلمان خیانت کرده و تمامی این ارزش‌ها و آرمان‌ها را زیر پا گذاشته اند.

به گزارش مهر، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه های نماز جمعه نهاوند، گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، استکبار جهانی دست به هر ترفندی زد تا این انقلاب را نابود کند که خوشبختانه موفق نشد.

وی عنوان کرد: از همان روزهای اول پیروزی انقلاب، دشمنان، گروهک‌ ها و منافقین را به جان انقلاب انداختند و بعدازآن هشت سال جنگ تحمیلی، محاصره و شدیدترین تحریم‌ها را یکی پس از دیگری علیه کشورمان اعمال کردند تا انقلاب اسلامی ایران را از بین ببرند که درنهایت ناکام ماندند.

امام‌جمعه نهاوند تأکید کرد: امروزه کشورمان باوجود همه مشکلات به یک کشور قدرتمند در منطقه تبدیل‌شده و درزمینه های دانش هسته‌ای، سلول‌های بنیادین، تسلیحات نظامی، دانش فضایی و ... حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

وی اضافه کرد: قبل از انقلاب اسلامی روستاهای کشورمان در وضعیت اسف‌باری قرار داشتند و از امکاناتی نظیر آب، برق، بهداشت و راه‌های ارتباطی هیچ بهره‌ای نبرده بودند اما اکنون به برکت انقلاب اسلامی، کشور ایران به پیشرفت‌های بزرگی دست پیداکرده است.

مغیثی عنوان کرد: تمام دستاوردهای انقلاب مهم و ارزشمند هستند اما دستاوردهای معنوی آن از همه باارزش‌تر است و گفتمان ولایت در رأس آن قرار دارد.

وی نتیجه توسل مردم کشور ما به قرآن، اهل‌بیت (ع) و ولایت را پیروزی در مقابل توطئه‌های دشمنان دانست و گفت: محفل‌های انس با قرآن نیز همان عروةالوثقی هستند و اگر ملتی به عروةالوثقی چنگ بزند در دنیا و آخرت رستگار خواهد شد.

وی بابیان اینکه یکی از عجایب انقلاب اسلامی ما که برای دشمنان قابل‌هضم نیست محبت و علاقه بین رهبر کبیر انقلاب و مردم کشورمان است، عنوان کرد: امام خمینی(ره) دریکی از سخنرانی‌هایشان فرمودند من دست تک‌تک مردم ایران را می‌بوسم زیرا این مردم از مردم زمان پیغمبر(ص) و امامان معصوم (ع) بهتر و وفادارتر هستند.

امام‌جمعه نهاوند با اشاره به تلاش دشمن برای مقابله با جمهوری اسلامی گفت: در طول سخت‌ترین دوران انقلاب که دشمنان گروهک‌ها را به جان انقلاب انداختند و بعد از آن جنگ تحمیلی علیه کشورمان آغاز شد مردمی که این‌همه مظلوم واقع‌شده بودند هیچ‌گاه شکایتی نکردند و همه این ازخودگذشتگی‌ها به خاطر علاقه به امام(ره) و انقلاب اسلامی بود.

مغیثی اظهار داشت: شرط ولایتمداری و شرط عمل به وظیفه این است که همه ما در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات پیش رو در هفتم اسفندماه حضور پیدا کنیم زیرا حضور در این عرصه‌ها یک وظیفه شرعی است.

وی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و امام خمینی(ره) در رابطه با شورای نگهبان گفت: کسانی که به شورای نگهبان اهانت کنند به قانون اساسی و اصول و عقاید مردم ایران اسلامی به‌عنوان یک کشور مسلمان خیانت کرده و تمامی این ارزش‌ها و آرمان‌ها را زیر پا گذاشته است.

امام‌جمعه نهاوند گفت: جریان دستگیری تفنگ‌داران آمریکایی و همچنین رزمایش نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران موجب شد که آن‌ها اظهار کنند ارتش ایران جزو ۸ ارتش برتر جهان است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مغیثی عنوان کرد: تمامی این دستاوردهای رفیع و منزلت بخش را مدیون شهدای گران‌قدر از صدر اسلام تاکنون به‌ویژه شهدای مدافع حرم هستیم.

وی گفت: ملت ایران اسلامی به رهبری مقام معظم رهبری و جان‌فشانی و ازخودگذشتگی برادران ارتشی و پاسدار اجازه ورود دشمنان مسلح را به کیان مقدس جمهوری اسلامی ایران نخواهند داد و آنان که این فکر را در سر دارد بدانند خیالی باطل بیش نیست.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار