به گزارش تابناک سمنان،نمایشگاه توانمندی ها، جشنواره خوراک و شب های فرهنگی استان سمنان، همزمان با دهه فجر، در بیش از 100 غرفه با حضور محمدرضا خباز استاندار سمنان افتتاح شد و تا 20 بهمن عصرها میزبان بازدیدکنندگان است.
کد خبر: ۱۷۵۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۸ 06 February 2016
زينب كركه‌آبادي در حاشيه اين نمايشگاه گفت: گراميداشت دهه فجر، ايجاد نشاط و شادابي، اجراي برنام‌هاي تفريحي سالم و حمايت از كالاي ايراني از جمله اهداف مهم برگزاري اين نمايشگاه است.
وی اظهار كرد: در اين نمايشگاه بيش از ۱۰۰ غرفه براي نمايشگاه توانمندي‌ها و ۲۰ غرفه براي برپايي جشنواره خوراك در نظر گرفته شده است كه ۵ غرفه آن به بهزيستي تعلق دارد.
مديركل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان سمنان نیز درحاشيه اين نمايشگاه، از برگزاري آيين‌هاي سنتي و بومي روستاها و شهرستان‌های این استان خبر داد و افزود: برگزاري شب‌هاي فرهنگي و اجراي بازي‌هاي محلي از ديگر برنامه‌هاي این اداره کل در دهه فجر است.
حسين خواجه بيدختي گفت: ايجاد شور و نشاط در ايام دهه فجر و آشنايي مردم با نقاط مختلف اعم از عشاير و روستاها و... ازجمله از اهداف برگزاري جشن‌هاي محلي در اين نمايشگاه است.
وي با بيان اين كه بخش مهمي از مخاطب صنايع دستي، بانوان هستند، خاطرنشان كرد: با توجه به اين موضوع صنايع دستي يكي از اركان اصلي اين نمايشگاه است .
گفتنی است: اين نمايشگاه تا 20 بهمن ماه در محل دائمي برگزاري نمايشگاه‌هاي سمنان پذیرای علاقه‌مندان است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار