مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری یزد از برگزاری یکهزار برنامه حوزه بانوان در دهه فجر خبر داد و گفت: این برنامه ها در مناطق مختلف استان اجرا می شود.
کد خبر: ۱۷۵۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۱ 05 February 2016
به گزارش تابناک یزد،فخرالسادات خامسی هامانه  افزود: جشن بزرگ بانوی انقلاب از مهمترین و شاخص ترین برنامه ایام الله دهه فجر در حوزه بانوان است که 19 بهمن ماه در سالن تربیت معلم پاکنژاد با هدف ارتقای نشاط اجتماعی و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود.
به گفته وی اجرای موسیقی، طنز، کارگاههای نقاشی ویژه بانوان از جمله برنامه های این جشن است که با همکاری فرهنگسرای شهرداری، برق منطقه ای ، شرکت توزیع برق و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار می شود.
مدیرکل بانوان و خانواده استانداری یزد برگزاری جشن محله ور بانوان و انقلاب ، برپایی نمایشگاه توانمندیهای بانوان استان در زارچ، دیدار با خانواده شهدا، نشست با زنان سرپرست خانوار استان را از دیگر برنامه های حوزه بانوان در ایام الله دهه فجر بیان کرد.
خامسی هامانه اظهار کرد: بانوان در دوران پیروزی انقلاب اسلامی هم دوش مردان وارد عرصه شدند و در تمام زمینه ها حضور پیدا کردند.
از جمعیت یک میلیون و 60 هزار نفری استان یزد 520 هزار و 864 نفر آنان را بانوان تشکیل می دهند که از این تعداد 42 هزار و 550 نفر در بخش دولتی و خصوصی شاغل هستند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار