مسئول بسیج دانشجویی استان تهران گفت: در شرایط کنونی و با وجود دشمن دندان تیز کرده خارجی، « همدلی و همزبانی» مابین مسئولین و مردم می‌تواند ما را از این پیچ تاریخی و حساس به سلامت عبور دهد.
کد خبر: ۱۷۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰ 30 March 2015
به گزارش تابناک یزد، مجید درویشی پیرامون نقشه راه بسیج دانشجویی استان تهران در سال جدید با توجه به شعار سال گفت: مطلع و آغاز سال جدید آمیخته با نام ام ابیها، مادر خوبی‌ها و اولین شهیده دفاع از حریم ولایت حضرت زهرا (س) شده، حضرت زهرا (س) اولین شهیدی بود که بی درنگ پس از شنیدن صدای مظلومیت و هل من ناصر ولی زمان خویش، از تمام هستی خویش گذشت و با شهادت ندای مظلومیت امیرالمؤمنین را به گوش جهانیان رساند.

وی گفت: بصیرت و اقدام به موقع حضرت زهرا (س) امروز به بار نشسته و بعد از 1400 سال این دفاع و بصیرت زبانزد خاص و عام است، انشاءالله این سال که معطر به نور فاطمی است برای ما نیز سرشار از ولایتمداری، بصیرت و اقدام به موقع و در خط ولی باشد و از دست بخشایش گر آن حضرت روزی امسال ما را ظهور حضرت ولی عصر قرارداده و پرچم با دستان مقام معظم رهبری به دستان مبارک حضرت صاحب الزمان (عج) برسد.

مسئول بسیج دانشجویی استان تهران در ادامه گفت: سال 93 با تمام فراز و نشیبش سپری شد؛ سالی که مقام عظمای ولایت آن را سال اقتصاد و فرهنگ نامگذاری کردند، اما با تمام اقداماتی که انجام شد نتوانستیم دغدغه‌های ایشان را مرتفع کنیم.

وی تصریح کرد: اقتصاد و فرهنگ دو مقوله‌ای که بسیار مهم و اساسی نیاز به خودکفایی و حراست از کیان آنها برای آینده کشور بسیار مهم و اساسی است.

درویشی ادامه داد: سال 94 همچون سنوات گذشته با تدبیر و ژرف اندیشی مقام معظم رهبری و با توجه به شرایط کشور و نیازهای احساس شده در بطن جامعه به سال « دولت و ملت، همدلی و همزبانی» نامگذاری شد، عنوانی که به خوبی مشخص می‌کند که در این زمان و با وجود دشمن دندان تیز کرده خارجی همدلی و همزبانی و وحدت مابین مسئولین به عنوان خادم مردم و مردم به عنوان کارفرما می‌تواند ما را از این پیچ تاریخی و حساس به سلامت عبور دهد.

وی تاکید کرد: امیدوارم که همه ما به دور از هرگونه تفرقه و دو دستگی بتوانیم در این راستا قدم برداشته و در سایه این همدلی و همزبانی همه باهم در مقابل دشمن خارجی صف آرایی کرده و از یادگار امام راحل و شهدای عزیز که همان انقلاب اسلامی است تا رسیدن به صاحب اصلی آن دفاع کنیم.

درویشی در خاتمه اظهار داشت: ما به نمایندگی از بیش از 40 هزار دانشجوی بسیجی اعلام می‌کنیم در این راستا از هیچ کوششی فرو گذار نبوده و با تمام توان در این راستا تلاش خواهیم کرد، به حول قوه الهی بسیح دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران در سال جدید به منظور تحقق این شعار سعی بر آن دارد تا انشاءالله با برگزاری جلساتی با مسئولین و سایر تشکل‌های همسو در این راستا پیش قدم بوده و در راستای هم افزایی همه نیروها در این مسیر قدم بردارد و در کنار همه مسئولین از اقدامات در راستای اعتلا و عزت نظام اسلامی ایستادگی کند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار