نشست شوراي اداري مهران در منطقه عملياتي قلاويزان و كنار مزار شهيد گمنام برگزار كه بر اهتمام بيشتر به ايجاد زیرساخت مناسب در اين یادمان تا پايان امسال تاكيد شد.
کد خبر: ۱۷۴۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۰ 03 February 2016
نشست شوراي اداري مهران در منطقه عملياتي قلاويزان و كنار مزار شهيد گمنام برگزار كه بر اهتمام بيشتر به ايجاد زیرساخت مناسب در اين یادمان تا پايان امسال تاكيد شد.

به گزارش تابناک ایلام؛فرماندار مهران در نشست شوراي اداري مهران در منطقه عملياتي قلاويزان گفت : بر اساس برنامه ریزی ها امسال اهتمام جدی تری نسبت به زیرساخت زیارتگاه ها و یادمان شهيد گمنام در منطقه قلاويزان مهران صورت می گیرد.

وي اظهار كرد: با توجه به نقشی که عملیات مختلف در دوران دفاع مقدس در شهرستان مهران داشته اند و با توجه به پیچیدگی این عملیات ، تاثیرگذاری و حساسیتی که وجود داشت، تاثیر خوبی به خصوص بر روی قشر جوان و نوجوان خواهد داشت.

ناصري افزود: امسال یکی از برنامه های ما براي ايجاد زسر ساختهاي يادمان قلاويزان بازسازي تمثال شهدا در مسير منطقه عملياتي به نقطه ايثار است كه هزينه اي بالغ بر 60 ميليون ريال براي اين طرح پيش بيني شده است.

فرماندار مهران تصریح کرد: با توجه به اینکه در مسير تردد زائران عتبات عاليات قرار داريم و  بخش عمده ای از زائران خارجی علاقه مند هستند از مناطق عملیاتی شهرستان مهران بازدید کنند، مشغول بسترسازی هستیم تا بتوانیم میزبان تعداد بیشتری از زائران خارجی باشیم.

وي تاكيد كرد: تلاش مي كنيم در سال آينده با اختصاص بودجه اي مناسب به اين يادمان زمينه ايجاد زيرساختهاي مناسب آن را فراهم كنيم.

وي در پايان با اشاره به برنامه ريزي براي برگزاري انتخابات پر شور در شهرستان گفت: بايد زمينه حضور گسترده مردم در انتخابات قرام شود و هيچ يك از مسوولان ادارات حق ندارند له يا عليه كانديداهاي انتخاباتي تبليغ كنند.

سرگرد روح الله جاويدان فرمانده سپاه ناحيه مهران نيز با اشاره به اينكه يادمانهاي شهدا در مهران هميشه مورد استقبال كاروانهاي راهيان نور هستند گفت: در طول سال يادمانهاي شهدا در مهران ميزبان خيل زيادي از كاروان هاي راهيان نور هستند.

وي تاكيد كرد: نياز است با همكاري همه دستگاه هاي اجرايي زير ساختهاي مناسبي براي يادمانهاي شهدا تدارك ديده شود تا شاهد استقبال بيشتر زائران از اين مناطق باشيم./ف

منبع:آوای مهران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار