رئیس مخابرات شهرستان لامرد از آغاز عملیات توسعه شبکه‌های نسل سوم همراه اول(3G) در شهرستان لامرد خبر داد.
کد خبر: ۱۷۴۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰ 03 February 2016
تابناک فارس به نقل از ایلنا:غلامرضا نعیمی گفت: 8 سایت BTS در لامرد به اینترنت نسل سوم (3G) مجهز می ‌‌شود که شهر لامرد و منطقه تجاری دهشیخ و سیگار را تحت پوشش قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه تجهیزات وارد اداره مخابرات لامرد شده است و عملیات نصب و راه‌اندازی آن آغاز می‌شود، گفت: شهرهای اشکنان و علامرودشت هم به زودی از اینترنت نسل سوم همراه اول برخوردار خواهند شد.

رئیس اداره مخابرات لامرد تصریح کرد: سرویس اینترنت نسل سوم مزایای بیشماری نسبت به نسل قبلی دارد و این شبکه قابل توسعه به نسل چهارم (4G) هم هست.

وی درباره اختلالات ایجاد شده در شبکه‌های تلفن همراه در چند روز گذشته، افزود: این اختلالات در سطح استان فارس است و امیدواریم که این مشکلات تا پایان سال جاری رفع شود.

نعیمی با تأکید براینکه شهرستان لامرد از نظر زیرساخت مخابراتی جزو برترین شهرستان‌های استان فارس است، اظهار کرد: عملیات طراحی و نصب سه BTS و یک ریپیتر تلفن همراه در شهر لامرد، کوه هُما و تنگ خور انجام گرفته و به زودی راه‌اندازی می‌شود.

وی گفت: این عملیات توسعه به منظور تکمیل پوشش تلفن همراه و رفع مشکلات در نقاط دور از دسترس به شبکه آنتن دهی صورت می‌گیرد.

این مسئول اضافه کرد: با راه‌اندازی BTS کوه هُما نقاط دورافتاده شهرستان لامرد شامل روستاهای بلبلی ،سمنتو، ززه و ظالمی در بخش علامرودشت از پوشش تلفن همراه برخوردار می‌شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار