مسئول دبیرخانه کانون مساجد یزد گفت: به مناسبت دهه فجر «جشن بزرگ قرآنی نور» در استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۷۴۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱ 03 February 2016

به گزارش تابناک یزد،محسن رستگاری، مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد استان یزد ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: به مناسبت ایام‌الله دهه فجر جشن بزرگ قرآنی با عنوان «جشن بزرگ نور» با حضور فرهیختگان قرآنی استان یزد پنجشنبه 15بهمن ماه بعد از نماز مغرب و عشا در محل سالن آمفی تئاتر پردیس دانشگاه علوم پزشکی یزد برگزار می‌شود.


وی افزود: حضور خانواده برگزیدگان قرآنی، تئاتر، سرود و مسابقه قرآنی از جمله برنامه‌های این جشن قرآنی است که با همکاری شبکه قرآن و شبکه یزد برگزار می‌شود که در این ایام نیز در شبکه سراسری قرآن پخش خواهد شد.

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد یزد تصریح کرد: این مراسم با مشارکت شبکه قرآن و معارف در 12 استان کشور در گرامی‌داشت ایام‌الله دهه‌فجر برگزار می شود که قرار است برنامه تولید شده از جشن قرآنی نور طی زمان‌بندی مناسب در ایام دهه فجر از شبکه قرآن و معارف صدا و سیما پخش شود.

رستگاری بیان کرد: در پایان این مراسم از چهره های برتر قرآنی استان با اهدای لوح و هدایایی تجلیل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری شایسته این جشن بزرگ در ترسیم چشم‌انداز مطلوب قرآنی استان موثر است و تجلیل از شخصیت‌های فاخر قرآنی، تشویق مردم برای مشارکت در جشن‌های ایام الله دهه فجر و حضور در برنامه‌های قرآنی از اهداف دیگر این برنامه است.

یادآور می‌شود که این مراسم در پردیس دانشگاه علوم پزشکی یزد در کیلومتر 5 جاده بافق، فهرج برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار