معاون اوقاف کشور:
معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: از 28 اسفند سال گذشته تا پایان روز هشتم فروردین ماه امسال چهار میلیون مسافر نوروزی در بقاع متبرکه و امامزادگان کشور اسکان یافته اند.
کد خبر: ۱۷۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۶ 30 March 2015
چهار میلیون مسافر در بقاع متبرکه کشور اسکان یافتندبه گزارش تابناک یزد، حجت الاسلام احمد شرفخانی در حاشیه بازدید از طرح آرامش بهاری امامزاده جعفر (ع) یزد به خبرنگار ایرنا گفت: این تعداد مسافر نوروزی در 700 زائر سرا و هتل های وابسته به امامزادگان و بقاع متبرکه و همچنین در زائرسراهای موقتی که راه اندازی شده، اسکان یافته اند.

وی ادامه داد: تا روز 14 فروردین ماه نیز فعالیت زائرسراها و همچنین پذیرش و اسکان مسافران نوروزی ادامه خواهد داشت.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امورخیریه کشور خاطرنشان کرد: طرح آرامش بهاری ویژه نوروز در دو هزار و 300 امامزاده کشور در حال اجرا است و خوشبختانه تاکنون مورد رضایت هموطنان قرار گرفته است.

شرفخانی افزود: طرح نمایشگاه های طراحی گرافیک نیز در یکهزار و 550 امامزاده و نمایشگاه های تجسمی و همایش رهروان یاس نبوی نیز در امامزادگان و بقاع متبرکه اجرا شده است.

وی اظهار کرد: بازرسی های مستمری از نحوه اجرای طرح انجام شده و بنده نیز از استان های آذربایجان غربی و شرقی، زنجان، قزوین، تهران، البرز، قم و اصفهان بازدید داشته و در مدت دو روز نیز از استان یزد بازدید داشتم که خوشبختانه فعالیت های خوبی انجام شده است.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور تاکید کرد: ظرفیت زیادی در عرصه گردشگری، ترانزیتی و همچنین موقوفات استان یزد وجود دارد و خوشبختانه طرح آرامش بهاری با مدیریت جهادی مسوولان این استان اجرا و کارهای خوبی نیز در کنار آن انجام شده است.

به گزارش ایرنا، به گفته مسوولان اوقاف کشور بیش از دو هزار و 320 امامزاده و بقاع متبرکه کشور پذیرای میهمانان نوروزی هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار