مدیر آموزش‌وپرورش لارستان بابیان اینکه مدارس در این شهرستان دچار فرسودگی است، گفت: یکی دیگر از مشکلات آموزش‌وپرورش لارستان غیربومی بودن بیش از 50 درصد از معلم‌های شاغل در این شهرستان است.
کد خبر: ۱۷۳۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۷ 01 February 2016
تابناک فارس به نقل از فارس: محمد فیاض‌پور عصر امروز در یک نشست خبری با اعلام این‌که کار تهیه پیک نوروزی پایه چهارم ابتدایی استان فارس به آموزش‌وپرورش لارستان محول شده است، اظهار داشت: در دوره متوسطه نیز، رتبه عالی استان فارس با توجه به شاخص‌های تعیین‌شده از سوی اداره کل و وزارتخانه آموزش‌وپرورش به شهرستان لارستان تعلق یافته است.

این مسئول با ابراز خرسندی از قبولی دانش‌آموزان لارستانی در کنکور سراسری و پذیرش در دانشگاه‌های معتبر، گفت: دانش‌آموزان لارستان هر ساله حائز رتبه‌های برتر کنکور سراسری در سطح کشور و فارس می‌شوند.

معاون مدیرکل آموزش‌وپرورش فارس یکی از مشکلات موجود در لارستان را بحث فرسودگی فضاهای آموزشی دانست و تصریح کرد: یکی دیگر از مشکلات آموزش‌وپرورش لارستان غیربومی بودن بیش از 50 درصد از معلم‌های شاغل در این شهرستان بوده که این مهم مشکلات خاص خود از قبیل بیشترین پرونده تقاضا برای انتقال به شهرهای دیگر، مشکلات معیشتی و غیره است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار