رئیس آموزش وپرورش چرام:
صدرالله عزیزی گفت:انقلاب اسلامی با هدف شکست و مبارزه با رژیم شاهنشاهی، استبداد و استکبار و بر پایه خون شهیدان رقم خورد.
کد خبر: ۱۷۳۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۲ 01 February 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،صبح امروز به مناسبت سی‌ و هفتمین بهار انقلاب اسلامی و در اولین روز از دهه پرفروغ فجر، مراسم نمادین ورود امام خمینی (ره) به میهن در شهرستان چرام برگزار شد.
در این مراسم که از ساعت 9:33 صبح امروز و در دبیرستان حضرت امام خمینی (ره) چرام آغاز شد، با حضور فرماندار چرام، امام جمعه و شورای اداری این شهرستان، زنگ انقلاب نواخته شد.
صدرالله عزیزی در این مراسم با بیان اینکه دهه فجر، نشات گرفته از مکتب اسلام و آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی با هدف شکست و مبارزه با رژیم شاهنشاهی، استبداد و استکبار و بر پایه خون شهیدان رقم خورد.
رئیس آموزش و پرورش چرام اضافه کرد: دهه فجر سال 1394 از امروز با شعار تداوم اقتدار و عزت انقلاب اسلامی و در پرچم ولایتمداری، همدلی و همزبانی دولت و ملت آغاز می‌شود.
وی با اشاره به این مطلب که نظام جمهوری اسلامی ایران بر اساس و پایه دو اصل استوار است، این دو اصل را جمهوریت و اسلامیت دانست و خاطرنشان کرد: ضامن جمهوریت، حضور و مشارکت حداکثری مردم در تعیین سرنوشت خود است که همه با هم در روز 22 بهمن و هفتم اسفندماه این اقتدار را نشان خواهیم داد.
این مسئول تصریح کرد: استمرار این اقتدار برای استمرار نظام لازم است که در جدی‌ترین اقتدار ما اقتدار دیپلماسی را داریم و موفقیت تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای از جمله این اقتدارهاست.
در پایان این مراسم، مردم شهرستان چرام با همراهی مسئولان و برگزاری رژه موتوری به سمت گلزار شهدا رفته و با آرمان‌های امام راحل و شهدا، تجدید میثاق کردند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار