سرمربی تیم کاله مازندران گفت: هواداران کاله در این فصل خیلی دیر به کمک تیم آمدند.
کد خبر: ۱۷۳۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴ 01 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، بهروز عطایی پس از شکست سه بر یک تیم کاله مازندران درباره بازی با تیم سرمایه در آمل افزود: بازی سختی بود و ما پیش بینی این بازی سخت را می‌کردیم و بچه های ما نیز در این بازی یکی از بهترین های فصل خود را انجام دادند ولی در امتیازهای آخر و حساس اسیر توانایی های فردی بازیکنان حریف شدیم.

وی در مورد حضور پرشور هواداران در این بازی نیز گفت: هواداران کاله در این فصل خیلی دیر به کمک تیم آمدند و وقتی تیم پر قدرت بانک سرمایه را با فشار هواداران دچار مشکل مي‌کنیم پس قطعا اگر حمایت آن ها در بازی های قبل هم بود ما در آمل نتیجه برخی بازی ها را واگذار نمی‌کردیم.

عطایی ادامه داد:متاسفانه عده ای از هواداران می‌خواهند بازی بازیکنان مطرح را ببینند و اگر به تیم خود همانند این بازی بیشتر توجه می‌کردند با کمک آن ها امروز نتیجه بهتری را کسب می‌کردیم.

سرمربی کاله مازندران تصریح کرد: امیدوارم در دو بازی باقی مانده جریان بازی به نفع ما رقم بخورد و ما بتوانیم با ارائه بازی های خوب صعود خود در پلی آف را قطعی کنیم.

برقی:باید قدر هواداران کاله را دانست

عباس برقی مربی تیم بانک سرمایه در غیاب سرمربی این تیم، پس از پیروزی مقابل کاله مازندران در آمل افزود: بازی خیلی زیبایی بود و دو تیم بسیار نزدیک به هم بازی کردند،هواداران کاله هم خیلی خوب حمایت کردند و واقعا باید قدر این هواداران را دانست.

وی در پاسخ به اینکه در نبود سرمربی تیم خیلی خوب توانست در یک بازی دشوار تیم بانک سرمایه را هدایت کند نیز اذعان کرد: به عقیده بنده بازیکنان ما به بلوغ فکری کامل رسیده اند و کاملا حرفه ای هستند و وقتی احساس خطر می‌کنند واکنش خوبی نشان می‌دهند که در این بازی هم به خوبی توانستند در امتیازهای پایانی بازی را به نفع خود به پایان ببرند.

برقی در مورد اینکه چقدر به ادامه صدرنشینی تا انتهای فصل امیدوار است، تصریح کرد: ما تمام سعی خود را خواهیم کرد تا جایگاه خود را حفظ کنیم و به این فکر نمی‌کنیم که تیم دیگری جایگزین ما شود چرا که ما برای به دست آوردن مقام اول تلاش بسیاری کرده‌ايم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار