این تیم شامل استاندار، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی، رئیس اتاق بازرگانی، رئیس سازمان صنعت و تجارت استان و همچنین سرمایه‌گذار مصری عبدالوهاب خمیس و برخی مدیران دیگر است.
کد خبر: ۱۷۳۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۱ 31 January 2016
، ابراهیم کشاورز امشب در جمع خبرنگاران از حضور تیم مدیران اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست استاندار در تهران خبر داد و گفت: این تیم شامل استاندار، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی، رئیس اتاق بازرگانی، رئیس سازمان صنعت و تجارت استان و همچنین سرمایه‌گذار مصری عبدالوهاب خمیس و برخی مدیران دیگر است.

این مسئول افزود: در نشستی که با مسئولان استان داشتیم قرار بر این شد که برای رفع برخی از موانع پیش روی جلسه‌ای با مسئولان کشوری برگزار کنیم.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بیان کرد: یکی از اهداف این سفر جذب و جلب سرمایه‌گذار و همچنین استفاده از روش‌های مالی سرمایه‌گذاری همانند فاینانس و بی‌.او‌.تی بود که به همین منظور دیداری با دکتر خزائی معاون وزیر اقتصاد و رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های فنی و اعتباری ایران داشتیم.

وی گفت: در این دیدار معاون وزیر از فعالیت‌های استان ما در امور سرمایه‌گذاری و توجهی که استاندار و سایر مسئولان مرتبط با این موضوع دارند قدردانی کرد.

این مسئول تصریح کرد: یکی از پیشنهادهای معاون وزیر اقتصاد به مسئولان استانی این بود که در خصوص فرصت‌هایی که استان در امر سرمایه‌گذاری دارد و توانمندی‌هایی که وجود دارد معرفی لازم صورت گیرد که بتوان آن را برای کمک به سرمایه‌گذاری در اختیار سرمایه‌گذاران قرار داد.

کشاورز یکی دیگر از اقدامات انجام شده را دیدار با رئیس سازمان امور مالیاتی دانست و گفت: در خصوص مشکلات درآمدی، ظرفیت‌های درآمدی، گسترش پایانه‌های درآمدی و تأمین زیرساخت‌ها رایزنی‌های لازم انجام شد.

کشاورز تصریح کرد: همچنین در خصوص ساخت ساختمان امور اقتصادی در استان و تکمیل ادارات مالیاتی در شهرستان‌های استان رایزنی لازم انجام شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار