معاون توانبخشی بهزیستی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه بهزیستی وظایف متنوع و مختلفی را به جامعه هدف ارائه می کند از این خبر داد که در حال حاضر ۴۰ هزار توانخواه و معلول در سطح استان از خدمات بهزیستی بهره مند هستند.
کد خبر: ۱۷۲۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰ 31 January 2016
مصاحبه اختصاصی سایت خبری و تحلیلی تابناک آذربایجان غربی با سرپرست مرکز علمی-کاربردی دانشگاه صنعتی ارومیه

جوان پرس : معاون توانبخشی بهزیستی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه بهزیستی وظایف متنوع و مختلفی را به جامعه هدف ارائه می کند از این خبر داد که در حال حاضر ۴۰ هزار توانخواه و معلول در سطح استان از خدمات بهزیستی بهره مند هستند.

به گزارش روابط عمومی؛ دکتر نادر محمدیان آذر در نشست خبری ضمن تبریک ایام دهه فجر تصریح کرد : از این تعداد ۹ هزار نفر در قالب ۲۰ تشکل مردم نهاد خدمات دریافت می کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۶۲ مرکز توانبخشی روزانه و شبانه روزی فعالیت دارند اظهارداشت: ۱۶۰۰ نفر از توانخواهان و نیازمندان در این مراکز خدمات آموزشی و توانبخشی دریافت می کنند.

محمدیان آذر با تاکید بر نقش موسسات غیر دولتی در ارائه خدمات افزود : ۷ هزار پرونده مددکاری به بخش خصوصی واگذار شده است.

وی با بیان اینکه توانبخشی مبتنی بر جامعه در سراسر استان به اجرا درآمده است تصریح کرد : از ابتدای امسال تاکنون ۱۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان برای فعالیتهای توانبخشی هزینه شده است.

معاون توانبخشی بهزیستی استان ارائه خدماتی چون کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان تحت پوشش،کمک های موردی و کاشت حلزون را از دیگر فعالیت های معاونت توانبخشی برشمرد و گفت: خوشبختانه از ابتدای امسال برای ۱۹ کودک کاشت حلزون صورت گرفته و این آمادگی را داریم تا برای کودکانی که شرایط عمل کاشت حلزون را داشته باشند این عمل هزینه بر را انجام دهیم.

دکتر ناد رمحمدیان آذر با بیان اینکه در حال حاضر برای عمل کاشت حلزون پشت نوبتی نداریم افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۳۷۶ میلیون تومان کمک موردی به نیازمندان پرداخت شده است.



مصاحبه اختصاصی سایت خبری و تحلیلی تابناک آذربایجان غربی با سرپرست مرکز علمی-کاربردی دانشگاه صنعتی ارومیه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار