رئیس دانشگاه پیام‌نور استان کرمانشاه از بهره‌برداری 4 پروژه عمرانی در مراکز آموزشی استان با اعتبار 35 میلیارد ریال در ایام‌الله دهه مبارک فجر خبر داد.
کد خبر: ۱۷۲۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰ 31 January 2016
رئیس دانشگاه پیام‌نور استان کرمانشاه از بهره‌برداری 4 پروژه عمرانی در مراکز آموزشی استان با اعتبار 35 میلیارد ریال در ایام‌الله دهه مبارک فجر خبر داد.
 
بهمن سعیدی‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه گفت: پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی برای افتتاح در دهه مبارک فجر در دانشگاه‌های پیام‌نور استان آماده بهره‌برداری است.

وی از افتتاح دو ساختمان آموزشی و ورزشی در مرکز پیام‌نور جوانرود خبر داد و افزود: این ساختمان یک‌هزار و 600 مترمربع زیربنا دارد و پروژه‌های دیگری که به‌ مناسبت فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به بهره‌برداری می‌رسد، دو پروژه عمرانی سوله ورزشی و سوله جانبی آن در مرکز پیام‌نور اسلام‌آباد غرب است.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان کرمانشاه از صرف 3.5 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این طرح‌ها خبر داد و گفت: رایزنی برای تکمیل 6 پروژه عمرانی دیگر در دانشگاه‌های استان کرمانشاه انجام گرفته و عملیات فاز نهایی این پروژه‌ها آغاز شده است.

سعیدی‌پور این پروژه‌ها را شامل مجتمع فرهنگی در دانشگاه پیام‌نور کرمانشاه با یک‌هزار و 100 مترمربع زیربنا، ساختمان اداری این مرکز با زیربنای یک‌هزار و 200 مترمربع، ساختمان‌های آموزشی اداری در مرکز اسلام‌آبادغرب با 2 هزار و 200 مترمربع زیربنا، مرکز سنقروکلیایی با دو هزار مترمربع زیربنا، مرکز کنگاور با یک‌هزار و 600 مترمربع زیربنا و مرکز پاوه با دو هزار مترمربع زیربنا اعلام کرد.

وی از انجام فنداسیون و سفت‌کاری طرح‌های یاد شده خبر داد و خاطرنشان کرد: نازک‌کاری و بهره‌برداری از پروژه‌های باقی‌مانده که تکمیل آنها از امروز آغاز شده و قرارداد با برنده مناقصه و مجوز اخذ مهندس مشاور مشخص شده است که پیمانکار باید ظرف 11 ماه این طرح را اجرا کند.

سعیدی‌پور با بیان اینکه ساختمان آزمایشگاه مرکزی دانشگاه پیام‌نور کرمانشاه نیاز به زمان بیشتری برای تکمیل دارد، خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را برای افتتاح و بهره‌برداری پنج پروژه از 6 پروژه مذکور در سال آینده به‌ کار گرفته‌ایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار