رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت: امسال برای نخستین‌بار در ملایر دو جنگ شادی پربار و فاخر، به مناسبت دهه مبارک فجر و 10 روز پیش از آغاز این ایام، به‌طور همزمان در ملایر اجرا و با استقبال گسترده مردم مواجه شدند.
کد خبر: ۱۷۲۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴ 31 January 2016

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت: امسال برای نخستین‌بار در ملایر دو جنگ شادی پربار و فاخر، به مناسبت دهه مبارک فجر و 10 روز پیش از آغاز این ایام، به‌طور همزمان در ملایر اجرا و با استقبال گسترده مردم مواجه شدند.

به گزارش ایسنا، "غلامرضا جمالی‌زاده" در جمع خبرنگاران، افزود: با وجود تنگناهای شدید مالی موجود در اداره ارشاد، تمام تلاش و سعی خودمان را کردیم که تمام گروه‌های هنری ملایر خودشان را برای این ایام آماده کنند و شرایط تمرین آنها را از ماه‌ها قبل فراهم کردیم و با ایجاد رقابت سالم بین گروه‌ها، پس از بازبینی‌های محتوایی، هنری و اخلاقی، در نهایت دو گروه را برای اجرای جنگ‌های پرمحتوا، جذاب و شاد انتخاب کردیم.

وی با اشاره به اینکه آماده‌سازی این گروه‌ها با توجه به محدودیت‌های مالی موجود در ارشاد به خوبی مدیریت شد، گفت: برخی تصور می‌کردند که ملایر آمادگی و پذیرش اجرای دو جنگ شادی همزمان را ندارد و پیش‌بینی آنها این بود که حتی یک گروه نیز فقط می‌تواند مدارس را جذب کند اما با راهکارهایی که در اداره ارشاد، پی‌ریزی و اجرا کردیم، موفق شدیم زمینه اجرای این دو جنگ را فراهم کنیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر اظهار کرد: یکی از این گروه‌ها که توسط هنرمندان خوش‌ذوق و مطرح کشوری ملایر محمد قاسمی، مهدی حبیبی و پری بارانی مدیریت می‌شدند را به سالن سینمای فرهنگیان هدایت کردیم.

وی ادامه داد: این گروه با اجاره کردن آن و پرداخت هزینه سالن، ضمن اینکه به اجرای برنامه‌های بسیار خوب، شاد و غنی‌تر از سال‌های گذشته پرداخته، طی روزهای گذشته توانسته مخاطبان عمومی زیادی را هم جذب کند و علاوه تامین مالی گروه، به رونق سینمای فرهنگیان نیز افزوده است و این روند تا پایان دهه فجر ادامه خواهد داشت.

جمالی‌زاده با اشاره به اینکه گروه دیگر توسط کارگردان جوان، خوش‌ذوق و آتیه‌دار ملایری مهدی روزبهانی، مجموعه ارزنده‌ای را برای نخستین بار آماده کرده، گفت: این جنگ از 3 تا 16 بهمن در سالن مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این جُنگ هم مورد استقبال خوب مردم ملایر قرار گرفته است و انتظار می‌رود در روزهای آینده همشهریان خوب ملایری بیش از گذشته از این جنگ استفاده کنند.

جمالی‌زاده علت اجرای این جنگ را تا 16 بهمن، برگزاری جشنواره ادبی سلام در روزهای بعدی در این سالن عنوان کرد و گفت: در صورت استقبال مردم و درخواست گروه، آمادگی ادامه آن را در سالن تئاتر مرکز آموزش هنر ملایر داریم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار