رئیس هیئت تیراندازی استان همدان گفت: یک دوره مسابقه تیراندازی به مناسبت دهه فجر در همدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۷۲۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰ 31 January 2016

 رئیس هیئت تیراندازی استان همدان گفت: یک دوره مسابقه تیراندازی به مناسبت دهه فجر در همدان برگزار می‌شود.

به گزارش مهر،علیرضا شمسی‌ پور با اشاره به برگزاری مسابقات تیراندازی در دهه فجر اظهار داشت: مسابقات تیراندازی برای اقشار مختلف از جمله کارکنان ادارات، حراست‌ها، روابط عمومی‌ها و خبرنگاران توسط هیئت تیراندازی استان همدان برگزار خواهد شد.

وی افزود: این مسابقات هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر در سالن تیراندازی شهیدضرابی استان همدان برگزار می‌شود.

رئیس هیئت تیراندازی استان همدان با اشاره به تعداد ورزشکاران سازمان‌یافته رشته تیراندازی در استان همدان گفت: در حال حاضر بیش از ۲۰۰ نفر به‌صورت حرفه‌ای و سازمان‌یافته و دارای بیمه ورزشی در رشته تیراندازی در استان همدان فعالیت دارند، هرچند که تعدادی نیز با سایر بیمه‌های ورزشی در این رشته فعالیت می‌کنند.

رئیس هیئت تیراندازی استان همدان بابیان اینکه توجه به شهرستان‌ها از اولویت‌های هیئت تیراندازی استان همدان است، بیان کرد: در حال حاضر سه شهرستان ملایر، کبودرآهنگ و بهار از شهرستان‌های فعال هیئت تیراندازی استان همدان هستند.

شمسی‌پور با اشاره به وضعیت مربیان و داوران این رشته در همدان گفت: در سال ۹۳ یکی از بهترین کارهایی که هیئت تیراندازی استان انجام داد توجه به بخش آموزش مربیان و داوران بود و کلاس‌های بسیاری در این زمینه برگزار کرد.

وی عنوان کرد: در حال حاضر نزدیک به ۵۰ داور و مربی در بخش آقایان و ۴۰ داور و مربی در بخش بانوان در رشته تیراندازی در استان همدان فعالند که در نوع خود بسیار عالی است و درزمینهٔ مربی و داور کوچک‌ترین مشکلی در استان وجود ندارد.

رئیس هیئت تیراندازی استان همدان با اشاره به ارزیابی فدراسیون در سال ۹۳ بیان کرد: هیئت تیراندازی استان همدان همواره در بین ۱۰ هیئت برتر کشور قرار داشته است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار