تیم فوتسال لبنیات ارژن فارس با تساوی برابر رسالت کرمان صعود به رده دوم جدول رده بندی لیگ دسته اول فوتسال کشور در گروه دوم را از دست داد و امیدهایاین تیم به صعود کمرنگ شد.
کد خبر: ۱۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۶ 30 January 2015

به گزارش تسنیم ازشیراز، هفته ششم از دور برگشت رقابت‌های فوتسال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور امشب با برگزاری چند مسابقه در گروه‌های 2‌گانه پیگیری شد که در یکی از مسابقات برگزار شده تیم ارژن فارس برابر صدرنشین مسابقات به تساوی رسید.

در یکی از دیدارهای مهم این هفته، تیم فوتسال لبنیات ارژن فارس به دیدار تیم مدعی رسالت کرمان رفت و در مسابقه‌ای مهم و سرنوشت ساز برابر این تیم قدرتمند به تساوی 3 بر 3 دست یافت.

تیم‌های بالا جدولی رسالت و ارژن شیراز در دیداری نزدیک و حساس در هفته سیزدهم در برابر هم به تساوی تن دادند و این در حالی بود که تیم رسالت کرمان پیش از این به دور بعدی مسابقات صعود کرده بود.

ارژنی‌ها می‌توانستند با حفظ پیروزیشان در این بازی به رده دوم صعود کنند اما این اتفاق حاصل نشد تا رقابت هفته چهاردهم و پایانی تکلیف تیم صعود کننده را شخص کند.

تیم فوتسال لبنیات ارژن شیراز هم اکنون با 21 امتیاز در رده چهارم جدول 8 تیمی گروه دوم لیگ دسته اول و پایین‌تر از رسالت کرمان 27 امتیازی و 2 تیم 23 امتیازی بازرگانی ایده آل یزد و 22 امتیازی آذرخش بندرعباس قرار داشته و شرایط پیچیده‌ای در تنها بازی باقی مانده دارد.

ارژن فارس برای صعود به مرحله دوم باید در آخرین مسابقه خود در بندرعباس برابر آذرخش این شهر که خود برای صعود به پیروزی نیاز دارد برنده شود و علاوه بر این امیدوار باشد که تیم استقلال ماهشهر در یزد، تیم رده دومی بازرگانی ایده آل را شکست دهد که البته بعید به نظر می‌رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار