فرماندار آبدانان گفت: شرکت همه جانبه مردم در روز هفتم اسفند انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در واقع تداعی کننده حماسه دفاع مقدس ملت بزرگ ایران اسلامی است.
کد خبر: ۱۷۲۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰ 30 January 2016
فرماندار آبدانان گفت: شرکت همه جانبه مردم در روز هفتم اسفند انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در واقع تداعی کننده حماسه دفاع مقدس ملت بزرگ ایران اسلامی است.

به گزارش تابناک ایلام؛مجید عسگری روز شنبه در جمع دانش آموزان دبیرستان دخترانه حضرت زینب(س) اظهار کرد: در نظام اسلامی تعیین سرنوشت مردم بدست خودشان رقم می خورد و این قاعده مهم سیاسی در قالب انتخابات متجلی شده است.
وی نظام سیاسی ایران اسلامی را بر آمده از اراده ملت دانست و افزود: بر اساس عقلانیت، اداره جامعه نیاز به مدیریت و قانون دارد و مردم با مشارکت در فرایند انتخابات، متولیان و مجریان را بر می گزینند.
فرماندار آبدانان مشارکت سیاسی در تعیین سرنوشت را حق احاد مردم دانست و تاکید کرد: در هفتم اسفند امسال دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز را در پیش رو داریم و بعنوان مجریان برگزاری، کارهای اجرایی انتخابات بر اساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی ستاد انتخابات انجام شده و بستر مناسب برای حضور مردم در پای صندوق های رای فراهم شده است.
عسگری تشکیل هیات اجرایی، کمیته های ستاد انتخابات، تجهیز محل های استقرار شعب اخذ رای و برگزاری دوره های آموزشی برای دست اندرکاران انتخابات را مهمترین فعالیت های ستاد انتخابات شهرستان آبدانان عنوان کرد.
وی یادآور شد: همه باید از فرصت برنامه های دهه فجر برای پر بار شدن شور انتخاباتی در بین مردم و زمینه حضور آگاهانه آنها در این حماسه عظیم ملی نهایت استفاده را ببریم.

** 100 برنامه فرهنگی توسط سپاه آبدانان در دهه فجر اجرا می شود
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت آبدانان گفت: 100 برنامه فرهنگی از جمله افتتاح طرح های محرومیت زدایی، اعزام اکیبهای درمانی به مناطق محروم و صعب العبور، رژه موتوری، نواختن زنگ انقلاب و ایثار در مدارس، شب های شعر و خاطره، رسیدگی به ایثارگران نیازمند، غبارروبی مزار شهدا، محافل انس با قرآن، تجلیل از ایثارگران دوران دفاع مقدس و برگزاری یادواره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در سه بخش مرکزی، سرابباغ و کلات مورموری برگزار می شود.
سرهنگ کرم رضا نصرالهی دهه فجر را نماد عزت و اسلام خواهی ملت ایران دانست و افزود: به میمنت این ایام خجسته با مشارکت و مساعدت کمیته امداد، 30 واحد مسکونی مددجویان و خانواده های مستضعف تعمیر اساسی شده و به بهره برداری می رسند.
فرمانده سپاه آبدانان اضافه کرد: برای اجرای 40 طرح فرهنگی، اجتماعی، خدماتی، عمرانی و اشتغالزایی در سطح این شهرستان چهار میلیارد ریال از محل اعتبارات سپاه هزینه شده است.
شهرستان آبدانان در 167 کیلومتری جنوب ایلام واقع شده است./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار