فرماندار بافق از افتتاح بیش از 40 طرح عمرانی و فرهنگی در ایام دهه فجر با سرمایه گذاری بالغ بر 400 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۷۱۶۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰ 29 January 2016
به گزارش تابناک یزد،سید مهدی طلایی مقدم  در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور اظهار کرد: علیرغم این مهم، تکمیل و بهره برداری از 40 طرح نشان دهنده تلاش و مدیریت قوی دولت تدبیر و امید است.
وی مهمترین پروژه های قابل افتتاح در ایام دهه مبارکه فجر در شهرستان بافق را در زمینه های عمرانی،کشاورزی، بهداشت و درمان، گاز رسانی، آبفار، برق، فرهنگی و ورزشی و همچنین حوزه صنعت گردشگری عنوان کرد و گفت مبلغ هزینه این پروژه ها از محل اعتبارات دولتی تامین و پرداخت شده است.
طلایی مقدم تکمیل پروژه های عمرانی و خدماتی این شهرستان طی یکسال گذشته را مرهون همراهی و تلاش دولتمردان و مسئولان استان و شهرستان خواند و گفت: امروزه شهرستان بافق در کشور و استان یزد از جایگاه ویژه ای برخوردار است چرا که مسئولان صدای همدلی و همزبانی مردم و مسئولان این شهرستان را شنیده و در کانون توجه قرار داده اند.
فرماندار بافق همچنین برنامه های فرهنگی این ایام را بیش از 200 برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی برشمرد و گفت: نواختن زنگ انقلاب در مدارس و استقبال نمادین از ورود امام خمینی(ره) ، دیدار با امام جمعه و 40 خانواده معظم شاهد و ایثارگر که فرزندان آنها دربهمن ماه به شهادت رسیدند، برپایی سه یادمان شهدا، برگزاری مسابقات قرآنی،فرهنگی، ورزشی و فکری ، همچنین اجرای جُنگ های شاد و مفرح، برگزاری نشست و گفتمان های بصیرتی و دینی، جشنواره پرده خوانی از دیگر برنامه ها شاد و مردمی این شهرستان است.
این مسوول به کم کردن وابستگی شهرستان بافق به معادن هم اشاره کرد و افزود: تبدیل مواد خام معدنی و جلوگیری از خام فروشی در این شهرستان و قرار دادن این مواد در چرخه فولادی و صنایع جوار معدنی، ارزش افزوده را با در آمد بیشتر عاید می کند.
طلایی مقدم همچنین استفاده از سایر ظرفیتها و پتانسیل های بالقوه شهرستان بافق که خود یک' ایرانی کوچک بشمار می آید' در حوزه های جوار معدنی و فولادی،جوار ریلی، گردشگری و میراث فرهنگی،کشاورزی و دامپروری را در آینده باعث کاهش وابستگی شهرستان بافق به معادن عنوان کرد.
فرماندار بافق در این نشست همچنین با تبریک فرارسیدن ایام خسته و مبارک دهه فجر، نتیجه بخش بودن برجام در مذاکرات هسته ای را مدیون همدلی و همزبانی دولت و ملت خواند و گفت: با عنایات خداوند متعال و حمایتهای مقام معظم رهبری از تیم مذاکره کننده و صبوری و متانت ملت ایران در فشارهای اقتصادی و مدیریت ریاست جمهور و وزیر امور خارجه در مذاکرات سبب پیروزی در این عرصه بین المللی شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار