معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: واحد تولید میله‌گرد در شهرستان هرسین با ۴۶۰ میلیارد ریال اعتبار در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۱۷۱۲۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷ 28 January 2016
معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: واحد تولید میله‌گرد در شهرستان هرسین با ۴۶۰ میلیارد ریال اعتبار در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.

محسن رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: همه ماشین‌آلات شرکت سیمان فولاد که تولیدکننده میله‌گرد بوده توسط خود مجموعه ساخته شده که این موضوع برای نخستین بار در این استان ایجاد شده است.

معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه بیان کرد: واحد تولیدی میله‌گرد در شهرستان هرسین بدون دریافت تسهیلات و تنها با آورده سرمایه‌گذار زمینه اشتغال 200 نفر را فراهم کرده است.

رستمی با اشاره به طرحهای افتتاحی دهه فجر امسال گفت:  در این مدت 47 طرح شامل طرحهای توسعه‌ای و تعدادی نیز طرح جدید با سرمایه‌گذاری یک هزار و 200 میلیارد ریالی و اشتغالزایی 800 نفری به بهره‌برداری می‌رسد که مهم‌ترین طرح جدید افتتاحی طرح تولید میله‌گرد است.

رستمی پیرامون طرح‌های افتتاحی افزود: طرح‌هایی توسعه‌ای و افتتاحی امسال مربوط به بخش‌هایی از جمله صنایع فلزی، غذایی و کانی غیر فلزی است و در شهرستان‌های کرمانشاه، هرسین، اسلام‌آباد غرب، گیلان‌غرب، سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی به بهره‌برداری می‌رسند.

وی از فعالیت مجدد تعاونی 3101 شهرستان اسلام‌آباد غرب خبر داد و اظهار کرد: این تعاونی با توقف فعالیت چند ساله خود، پس از واگذاری به اعضای جدید در دهه فجر امسال مجدد فعالیت خود را در زمینه فرآوری مواد شیمیایی آغاز می‌کند.

معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه به دلایل تعطیلی واحدهای این استان اشاره کرد و گفت: اختلاف شرکا، نبود بازار فروش و کمبود نقدینگی از دلایل رکود و تعطیلی واحدها است که نبود سرمایه در گردش کافی اصلی‌ترین دلیلی تعطیلی محسوب می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار