کد خبر: ۱۷۱۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۹ 28 March 2015
فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه نیروی انتظامی توانسته با ظرفیت های مختلف و مردمی در سطح استان امنیت در شان و شخصیت مردم در استان برقرار کند گفت: پلیس محله در شهرستانها فعال می شود.
به گزارش خبرنگار مهر، سردار مسعود جعفری نسب بعدازظهر شنبه در مراسم افتتاح پلیس محله در خیابان فرهنگ ساری به شعار سال جاری دولت و ملت، همدلی و همزبانی مقام معظم رهبری، اظهارداشت: با توجه به شعار سال جاری مقام معظم رهبری امنیت یکی از شاخص هایی است که می توان روی آن اقداماتی انجام داد.

وی بیان کرد: برای ایجاد امنیت مردم محور با همکاری اتاق اصناف و شهرداری با استفاده از ظرفیت ها و مشارکت مردمی در گیت مرکزی و تجاری شهر پلیس محله راه اندازی کنیم.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه پنج کانکس در خیابان های فرهنگ و قارن با پاس های شبانه روزی بویژه کشیک شب برای ایجاد امنیت نسبی به مطلق برقرار کنیم.

سردار جعفری نسب بیان کرد: ایجاد پلیس محله موجب خاطرجمع شدن بازاریان، شرکت های خصوصی و مردم می شود.

وی با بیان اینکه پلیس در تلاش دخالت مردم برای نظارت در موضوعات امنیتی برای کاهش بزهکاری است، افزود: باید با وحدت و همدلی دستگاههای اجرایی در سال جاری ضریب امنیتی استان را افزایش تا الگویی برای سراسر کشور شود.

فرمانده انتظامی مازندران بیان کرد: ایجاد پلیس محله در همه شهرستان های استان در دستورکار قرار گرفته است.

جعفری نسب در خصوص سفرهای نوروزی و ورود مسافران به استان گفت: با توجه به بارندگی های شدید در دور سفر با کاهش مسافر مواجه اما در دور دوم سفر با افزایش مسافر و گردشگر در استان که بهمین منظور تمام ظرفیت ها برای خدمات رسانی کامل شده است.

وی تصریح کرد: در دور دوم سفر شاهد ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی استان و پر بودن ظرفیت های هتلینگ و واحدهای خصوصی مردم هستیم و خوشبختانه مشکل خاص امنیتی تا به امروز در خصوص آرامش مردم گزارش نشده و در خصوص طرح ترافیکی برنامه ریزی های صورت گرفته است.

جعفری نسب دلیل ترافیک سنگین را ظرفیت جاده ها عنوان کرد و گفت: تاکنون با  توجه به ترافیک شدید پلیس با بی انضباطی ترافیکی مواجه نبوده است.

وی با اشاره به اینکه باید بدنبال نرم افزاری امنیت باشیم، اذعان داشت: هماهنگی با دهیاری ها با نصب دوربین های مدار بسته در مسیر ها و ایجاد کانکس های مختلف خوشبختانه امنیت در اکثر روستاهای استان افزایش یافته است.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: با توجه به اینکه منطقه کیاسر یک منطقه توریستی و گردشگری است باید برای تقویت انتظامی و مشارکت مردمی و اجتماعی برنامه ریزی های مهمی صورت گیرد.

جاده کیاسر قتلگاه شده است

جعفری نسب با بیان اینکه متاسفانه جاده کیاسر قتلگاه شده است، اظهارداشت: در ۲۰ روز قبل عید ۷ کشته که دلیل آن تصادفات کم عرض بودن، کوهستانی بودن جاده ، وجود معادن و تردد خودروهای سنگین است که از برنامه های اصلی پلیس  ایجاد سرعت ۶۰ کیلومتر دراین محور می باشد.

وی بیان کرد: باید برای محور کیاسر به سمنان برنامه ریزی خوبی در خصوص موضوعات هندسی نقاط حادثه خیز شود.

جعفری نسب با اشاره به اینکه از اجرای طرح تاکنون در مرکز استان حدود ۱۳ درصد کاهش سرقت را داریم، افزود: این امر در کل استان تقریبا نسبت به سال گذشته برابر است و در کشفیات حدود ۲۰۰ درصد افزایش داشتیم.

وی با اشاره به اینکه مرکز استان نسبت به سال گذشته امنیت بهتری برقرار است، تصریح کرد: ۲۴ درصد از همه جرائم در استان در مرکز استان صورت می گیرد که باید از ظرفیت های بیشتری در مرکز استان استفاده کرد.

جعفری نسب از پاکسازی  ۴ محله آلوده در مرکز، شرق و غرب استان خبر داد و افزود: با پاکسازی این ۴ منطقه حدو ۷ هزار معتاد ولگرد حضور فعال شناسای و موفق به خروج ۵ هزار معتاد از استان شدیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار