به دنبال بارش برف و کولاک در برخی راه های استان همدان مسیر گنجنامه_تویسرکان تا اطلاع ثانوی بسته شده است و تاکنون تمام گردنه های استان باز است.
کد خبر: ۱۷۰۵۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۵ 27 January 2016

رییس پلیس راه استان همدان گفت: گردنه های برفگیر همدان لغزنده است و تردد در آن باید با احتیاط و همراه داشتن تجهیزات ایمنی انجام شود.

به گزارش تابناک همدان؛ مهدی شاکری تصریح کرد: براساس اعلام هواشناسی در روزهای آینده شاهد مه صبحگاهی خواهیم بود در این راستا رانندگان باید در هنگام تردد در محورهای مه‌آلود نکات لازم را رعایت کنند.

وی بیان کرد: رانندگان در محورهای مه‌آلود باید چراغ‌های خودرو را روشن نگه دارند و برای تأمین امنیت ترافیکی باید چراغ‌های مه‌شکن مورد استفاده قرار گیرد.

شاکری گفت: رانندگان در صورت تردد در محورهای برف‌گیر باید زنجیر چرخ راه به همراه داشته باشند و به دلیل لغزندگی جاده با سرعت مطمئنه تردد کنند و به توصیه‌های پلیس توجه کنند.

همچنین دمای هوادر استان همدان طی سه روز آینده ۳تا ۶درجه کاهش پیدا می کند .

کارشناس هواشناسی استان همدان از مه آلودگی در برخی نقاط استان خبرداده و گفته، این بارشها تا روزجمعه ادامه دارد و در این مدت هوا تا ۹درجه زیر صفر می رسد.

اجرای طرح زمستانی در استان همدان آغاز شده است و تمام محورهای برون شهری زیر پوشش پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای و راهداری و یگان‌های پلیس راه قرار گرفته است.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار