فرماندار ملکان
فرماندار ملکان نبود ردیف اعتباری و بودجه را از علل اصلی طرح نیمه تمام جاده ملکان به لیلان دانست.
کد خبر: ۱۶۹۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۷ 25 January 2016
به گزارش تابناک تبریز،جهانگیر اسکندرزاده در گفتگویی با خبرنگاران افزود: عملیات اجرایی پروژه جاده مرکز شهرستان ملکان به شهر لیلان که از سال 91 آغاز گردیده  تاکنون 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
وی با بیان اینکه جاده ملکان-لیلان  55 کیلومتر طول و 11 متر عرض دارد گفت: تاکنون برای احداث این جاده بالغ بر ده میلیارد ریال  هزینه شده است.
 وی با بیان اینکه هزینه های انجام شده تاکنون برای این جاده از ردیف های اعتباری متفرقه بوده اظهار کرد: این جاده بطول ۷۰۰متر در اراضی روستای حسین آباد دارای معارض و ۱۲۰متر در ابتدای جاده از طرف شهر لیلان نیاز به تملک و آزادسازی دارد.
وی افزود: علیرغم مکاتبات متعددی که از طرف فرمانداری با وزیر محترم راه و شهرسازی، معاون محترم پارلمانی وزیر و مدیرکل محترم راه و شهرسازی استان از ابتدای سال۹۳ انجام گرفته متاسفانه بدلیل نبود ردیف اعتباری، تزریق اعتبار طی چند سال گذشته صورت نگرفت.
اسکندرزاده ادامه داد: خوشبختانه  اخیرا” با مساعدتهای دکتر جبارزاده استاندار و معاون بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ردیف اعتباری جدیدی برای پروژه مذکور تعریف و از بخش اعتبارات ملی ماده ۱۸۰ قانون پنجساله پنجم توسعه مبلغ 60 میلیارد ریال در کمیته برنامه ریزی شهرستان تصویب و در حال حاضر در انتظار تخصیص اعتبار می باشد.
وی با اشاره به نبود جاده مرکز بخش لیلان از مرکز شهرستان ملکان افزود: اهالی بخش لیلان برای رفت و آمد به مرکز شهرستان ملکان مجبورند از جاده شهرستان میاندوآب از توابع استان آذربایجان غربی استفاده کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار