کد خبر: ۱۶۹۶۹۲
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸ 25 January 2016


استاندار البرز گفت: اجرایی شدن برجام به گشایش و رونق فعالیت‌های اقتصادی در کشور می‌انجامد.

سیدحمید طهایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز، با تاکید بر ضرورت حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای اظهار کرد: این حضور خار چشم دشمنان اسلام و انقلاب است.

وی انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را انتخاباتی مهم و سرنوشت ساز دانست و افزود: دشمنان برای ضربه به نظام و انقلاب همواره به دنیال طرح دسیسه‌های گوناگون و نفوذ در این زمینه هستند.

این مسئول خاطرنشان کرد: حضور با بصیرت مردم پای صندوق‌های رای را عاملی مهم در برابر خنثی کردن دسیسه‌های دشمن مطرح کرد و گفت: حضور با بصیرت و هوشیاری ملت ایران موجب برگزاری انتخاباتی سالم خواهد شد.

طهایی با تاکید بر ضرورت توجه به انتخاب افراد اصلح برای ورود به مجلس، خاطرنشان کرد: افرادی باید وارد مجلس شوند که پاسدار خون شهدا بوده و به آرمان‌های امام راحل و انقلاب پایبند باشند.

وی در ادامه به پیروزی برجام اشاره کرد و گفت: با تدبیر دولت‌مردان تدبیر و امید به ریاست دکتر روحانی و به رهبری داهیانه مقام معظم رهبری، سرانجام قدرت‌های بزرگ در برابر اراده پولادین ملت ایران سر تعظیم فرود آورده و ایران اسلامی هسته‌ای را به رسمیت شناختند.

نماینده عالی دولت در البرز گفت: تلاش و کوشش تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران باعث شد ملت ایران در اوج اقتدار و آگاهی برجام را به سرانجام برساند.

این مسئول در پایان با بیان اینکه زحمت‌های بی‌دریغ دولت یازدهم و تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران در این پیروزی جای تقدیر دارد گفت: اجرای برجام نیز زمینه ساز پیروزی‌های بزرگتر برای ملت است و امیدواریم با توجه به شرایط جدید حاکم بر کشور بتوانیم با وحدت و همدلی و توجه به توسعه اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توان داخلی زمینه پیشرفت بیش از پیش کشور را فراهم کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار