شنیده شده مشکلات مالی این تیم همچنان ادامه دارد و در صورت تکرار غیبت از رویارویی در برابر حریفان، ناچار به ترک زودهنگام لیگ دسته دو و حضور در دسته سوم است.
کد خبر: ۱۶۹۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۷ 24 January 2016
به گزارش تابناک مازندران، تیم پرحاشیه صنعت ساری که این‎روزها در بدترین شرایط سال‎های اخیر خود به سر می‎برد، آخرین بازی هفته سیزدهم لیگ برتر را به دلیل مشکلات مالی با غیبت و شکست مقابل حریف سپری کرد.
پس از آن بر اساس رویه معمول نتیجه این بازی سه بر صفر به نفع حریف جنوبی تیم صنعت ساری اعلام شد تا وضعیت بغرنج صنعت با غیبت در بازی به مرحله جدید وارد شود.
باشگاه بحران زده و دسته دومی صنعت ساری در پنج ماه گذشته 5 مربی عوض کرده است و شاید از این لحاظ یک رکورد به نام خود ثبت کرده باشد اما هنوز هم به ترکیب مناسب خود در هدایت این تیم نرسیده است.
صنعت در حال حاضر تنها با 11 امتیاز از 14 بازی خود در ردیف دوم از انتهای جدول 10تیمی گروه چهارم لیگ دسته دو فوتبال کشور حضور دارد و در این فصل دو برد پنج تساوی و هفت باخت را اندوخته است.


صنعت ساری؛ از خوش‎نشینی در ته جدول تا غیبت در برابر حریف!


شنیده شده مشکلات مالی این تیم که سرپرست آن معتقد به کم کاری هیئت فوتبال و ورزش و جوانان در تسویه بدهی‎ها است، همچنان ادامه دارد و در صورت تکرار غیبت از رویارویی در برابر حریفان ناچار به ترک زودهنگام لیگ دسته دو و حضور در دسته سوم است.
هرچند با این روند نتیجه گیری، سقوط تیم به دسته پائین‎تر خارج از تصور نیست.
انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار